1 107 kr
Vio.com
927 kr
Frukost ingår
Omdömet skrevs 6 november 2023

Observera att om man inte väljer att betala 500 kronor extra för havsutsikt så finns risken att man i stället får "utsikt" mot ett högt bostadshus som bara ligger 8-9 meter bort och där man har full insyn i lägenheterna (man ser typ vad folk ser på tv och äter till middag) och vice versa. När jag bokade ett "Superior Dubbelrum" och det stod att det fanns balkong tänkte jag ändå att det skulle finnas någon slags vy, men att ha lägenheter att titta in i var inte vad jag förväntade mig. Det var ingen en trevlig upplevelse alls att det var sådan insyn från båda håll och det höga huset gör dessutom ljusinsläppet sämre så att hotellrummet var mörkt och murrigt. Jag tyckte verkligen inte om det.

Även om hotellet ligger bra, har en jättefin lounge och frukost. så blir ju detta dessvärre inte något vi kommer att göra om. Betalar man för havsutsikt kan jag tänka mig att man får en bättre upplevelse dock.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Anna-Lena L
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej Anna!

Tack så mycket för din feedback och att du tog dig tiden att skriva, det betyder mycket för oss!

Tråkigt att höra att er vistelse ej var som förväntad, jag förstår verkligen att utsikten spelar stor roll i upplevelsen och detta är något vi gärna hade hjälpt dig på plats. Vi här på Clarion SeaU vill att du som gäst ska ha den bästa möjliga upplevelsen, så vi hoppas på att få göra en revansch och välkomnar dig tillbaka med ööpna armar!

Hoppas du får en fin dag!

Mvh
Melvin

Omdömet skrevs 31 oktober 2023 från mobil enhet

Hade stora förväntningar här men blev ändå lite besviken. Temperaturen på rummet gick inte att sänka, satte den på -3 grader men händer inget förren morgonen efter. Sov kasst pga en för tok för stor kudde och en allt för liten menlös en. Trevlig pool, men varför har man en inte en bastu i samband med poolen? Hade ju gjort poolbesöket perfekt. Saknar handdukstork på rummen så man kunde torka ens blöta käbadklädee över natten. Önskar att det fanns ett lätt sätt för att kroka ihop sängarna så de inte glider i sär.

Rumstips: Poolen är värt ett besök
Tack andyj732
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2023

Hej.

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss återkoppling. Det är viktigt för oss i vårt förbättringsarbete. Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss igen!

Hälsningar,
Noah

Omdömet skrevs 21 oktober 2023

På konferens lunch och middag var det dålig fantasi på mat och väldigt mycket fisk, jag fick då vegitariskt. En av måltiderna valde kocken att sluta laga mat innan jag fick min pga att det hade beställts för mycket vegetarisk.

Tack alexander307
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2023

Hej Alexander! Tack för din feedback som vi tar vidare i vårt förbättringsarbete. Önskar dig välkommen tillbaka! Vänlig hälsning, Niki Welcome Office.

Omdömet skrevs 14 oktober 2023

Hotellet är vackert beläget och fint inrett. Det känns fräscht. Vi hade ett rymligt rum med fin utsikt över hamnen och Helsingör med Kronborgs slott. Vår hund trivdes bra och hon fick följa med till frukosten. Praktiskt med stort garage med laddplatser under hotellet.

Tack GertMartin
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2023

Hej Gert,

Ett stort tack för ditt fina betyg och dem fina bilderna. Det betyder väldigt mycket för oss!

Vi är väldigt glada att du valt oss på Sea U för din vistelse och önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Med vänliga hälsningar,
Melvin

Omdömet skrevs 22 september 2023

Centralt placerat hotell på platsen för den gamla järnvägsstationen, (som är flyttad 50 meter). Middagen i restaurangen var mycket bra och deras frukostbuffé relativt stor. De hade nära nog perfekt löskokta ägg som tyvärr var lite väl svala.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack eghdf
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2023

Tack för din feedback och för att du valde oss på Sea U för din vistelse i Helsingborg.
Varmt välkommen tillbaka!
Niki, Welcome Office.