1 200 kr
Vio.com
1 023 kr
Frukost ingår
Omdömet skrevs 11 juni 2023

Kanonhotell, men inte för elbilskunder.
Bra hotell, med läge som talar för sig. Bra mat och frukost samt fina, men små rum. Rent och fint överallt. Gott om alternativ om man inte vill äta på hotellets utmärkta restaurang. Parkering i källaren (via extern företag?)som ger en hel del minus. Inte för placeringen, den är kanon. Men för det första priset..när 300:-/dygn är hårt att ta. Och att de utlovade laddplatserna inte höll måttet. utlovats som 11kW, men gav 3kW. Det kan göra att man inte kommer dit man planerat dagen efter om man har otur.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Thomas S
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2023

Tack din feedback och det fina omdömet av hotellet.
Jag tar din input angående parkeringen vidare till de som driver garaget.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 10 juni 2023

Fantastiskt hotell, grym personal förutom baren. Härlig design, mycket fina rum. Sköna sängar och tjusig utsikt mot Helsingör. Här kommer jag garanterat bo igen. ....och Kalles till äggen 😀. Mycket bra kvalitet på råvarorna. Top Notch!

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Fredrik A
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2023

Hej Fredrik!

Tack för ert fina betyg. Vi hoppas få välkomna er tillbaka i framtiden!

Hälsningar,
Niki
Welcome Office.

Omdömet skrevs 9 maj 2023

Kan varmt rekommenderas. Läget är prefekt. Havsutsikt med balkong. Bemötande vid incheckning var proffsig. Mysigt med en liten pool. Bra service i restaurangen och god mat. Livingroom blev bonus med lite dans och drinkar . Njöt av frukosten dagen efter. Ett levande hotell som har allt. Vi åter kommer.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack susannemahlgren

Hej Susanne!
Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss!

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 8 maj 2023

Snygg design på hotellet, rent och fint designat rum, mjuk säng 👍, kaffe och minibar/ kylskåp 👍, trevlig personal, underbar frukost och läget var mycket bra 👍 ! Vi kommer att komma tillbaka. 👌⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack vhall990762

Tack för ert fina betyg och för att ni valde oss på Sea U för er vistelse i Helsingborg.

Önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 maj 2023

Service är väldigt bra och trevlig personal det finns allt på hotellet från tre olika restaurant till musik vibes, man behöver inte går ut att hitta någon annan, allt du kunna tänka dig finns på plats.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack tsonem638153

Tack för ditt fina betyg och för att du valde oss på Sea U för er vistelse i Helsingborg.

Varmt välkommen tillbaka!