1 200 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 10 mars
StayForLong
1 022 kr
Omdömet skrevs 8 maj 2023

Snygg design på hotellet, rent och fint designat rum, mjuk säng 👍, kaffe och minibar/ kylskåp 👍, trevlig personal, underbar frukost och läget var mycket bra 👍 ! Vi kommer att komma tillbaka. 👌⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack vhall990762
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2023

Tack för ert fina betyg och för att ni valde oss på Sea U för er vistelse i Helsingborg.

Önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 maj 2023

Service är väldigt bra och trevlig personal det finns allt på hotellet från tre olika restaurant till musik vibes, man behöver inte går ut att hitta någon annan, allt du kunna tänka dig finns på plats.

Tack tsonem638153

Tack för ditt fina betyg och för att du valde oss på Sea U för er vistelse i Helsingborg.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 24 april 2023 från mobil enhet

Tillbringade en utekväll med vänner. Väldigt fint bemötande, snygg inredning, duktig personal vid baren som kunde sina drinkar :) Dj med ljuvlig musik, blandning av nytt o gammalt 👍🏼 Överlag utmärkt service, men speciellt Michelle J. som jobbade där den kvällen.

Tack Sightsee53700512285

Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 24 april 2023

Fantastisk helg i Helsingborg som startade med en tur till fina Arild sen vidare till Mölle där vi åt en härlig lunch i hamnen, vi tog vidare längs kusten ner till Helsingborg där vi checkade in på rum 506 med en gudomlig utsikt över sundet och en härlig sol som värmde gott på balkongen, efter vi turat 4 ggr så möte vi upp goda vänner på rummet för att ta en drink för att sen ta del av kroglivet i Helsingborg som satte pricken över i:ett. Tack vi kommer garanterar igen :)

Tack Frehage
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2023

Hej!

Tack för ert fina betyg. Vi hoppas få välkomna er tillbaka i framtiden!

Hälsningar,
Niki
Welcome Office.

Omdömet skrevs 15 april 2023

Super trevlig personal och en extra shout out till Michelle som tog emot oss med sån härlig energi och gjorde verkligen det där lilla extra välkomnandet som bara var fantastiskt! Jättefina lokaler fin och behaglig inredning
Härlig bar och Härligt med dj för bästa stämning! Verkligen en fin upplevelse och helt klart vårt nya favorit ställe. Hit kommer vi verkligen tillbaka igen och igen.

Tack Maps46637874030
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2023

Hej.

Tack för ert fina betyg. Vi hoppas få välkomna er tillbaka i framtiden!

Hälsningar,
Noah Petré