1 200 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 10 mars
StayForLong
1 022 kr
Omdömet skrevs 2 januari 2023

Kändes som man blev hembjuden till någon, First Class service, otroligt trevligt bemötande och lösningsorienterade som gav ett mervärde för hela familjen. Det var inte bara ett rum som vi hyrde, det var en upplevelse!

Datum för vistelsen: december 2022
Tack niklasranhog4
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2023

Hej,

Tack för den fina återkoppling och så kul att ni hade det bra hos oss, Vi välkomnar er tillbaka till oss på Sea U i framtiden!

Hälsnigar,
Guest Relations

Omdömet skrevs 26 december 2022

Ett helt fantastiskt hotell, från det att vi kom tills vi åkte. Trevligt bemötande vid incheckningen. Rent och fräscht överallt. Uppvärmd utomhuspool till liten kostnad. Fint rum. Nära till allt eftersom det ligger i hjärtat av Helsingborg. Båtarna till Helsingborg på 5 minuters gång från hotellet. Frukosten gav en wow känsla, hade allt som du kan önska dig.

Datum för vistelsen: december 2022
Tack Blomman10
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2022

Hejsan,

Tack för din återkoppling. Vi hoppas få välkomna er tillbaka i framtiden igen!

Noah - Welcome Office
Clarion Hotel Sea U

Omdömet skrevs 28 november 2022

Beställde dubbel rum med dubbel säng men var ett rum med två enkelsängar som står ihop och inte är sitter ihop. Dessa glider isär hela tiden. Man valde mellan två enkelsängar eller en dubbelsäng. på bilden ser det lika ut.
Övrig bra städat mm .

Tack gesebol
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2022

Hej,

Tack för din återkoppling!

Omdömet skrevs 19 november 2022 från mobil enhet

Vi fick ett fint rum med havsutsikt. Tyvärr ingen uppgradering trots att det står att man är garanterad uppgradering som platinummedlem. Svalt och skönt på rummet. Frukosten var god och där fanns allt man kan tänka sig. Maten på roof top bar var god.

Tack Mayfair20
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2022

Hej,

Tack för din recension, vi ösnkar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 14 november 2022

Fantastisk utsikt från hotellrummets extremt sköna sängar, goda ostron och bubbel på takterassen och mycket trevlig personal som informerade och hjälpte oss med våra behov. Enkel och smidig parkering i garaget direkt ansluten till hotellet.

Tack alexanderr862022
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2022

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme, vi hälsar dig varmt välkommen tillbaka till oss snart!