1 200 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 10 mars
StayForLong
1 022 kr
Omdömet skrevs 28 november 2022

Beställde dubbel rum med dubbel säng men var ett rum med två enkelsängar som står ihop och inte är sitter ihop. Dessa glider isär hela tiden. Man valde mellan två enkelsängar eller en dubbelsäng. på bilden ser det lika ut.
Övrig bra städat mm .

Tack gesebol
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2022

Hej,

Tack för din återkoppling!

Omdömet skrevs 19 november 2022 från mobil enhet

Vi fick ett fint rum med havsutsikt. Tyvärr ingen uppgradering trots att det står att man är garanterad uppgradering som platinummedlem. Svalt och skönt på rummet. Frukosten var god och där fanns allt man kan tänka sig. Maten på roof top bar var god.

Tack Mayfair20
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2022

Hej,

Tack för din recension, vi ösnkar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 14 november 2022

Fantastisk utsikt från hotellrummets extremt sköna sängar, goda ostron och bubbel på takterassen och mycket trevlig personal som informerade och hjälpte oss med våra behov. Enkel och smidig parkering i garaget direkt ansluten till hotellet.

Tack alexanderr862022
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2022

Hej,

Stort tack för ditt fina omdöme, vi hälsar dig varmt välkommen tillbaka till oss snart!

Omdömet skrevs 30 oktober 2022

Fräscht, stilrent, modernt, bra och enkelt med parkeringen under hotellet. Trevlig personal. Centralt placerat och enkelt att hitta hit. Närheten till färjeläget och restauranger. Kul med nattklubb på hotellet.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack FAMIJO
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2022

Hej,

Vi tackar för att du recenserat oss och vi är mycket glada över att ni uppskattat ert besök och var nöjda med oss. Vi hoppas att ni får tillfälle att återkomma till oss även framöver!

Clarion Hotel Sea U

Omdömet skrevs 24 oktober 2022

Super nice hotell med bra rum, dock drog restaurangen AMA ner helhets känslan. Vi ät tre rätters och det var tyvärr ingen av rätterna som var tillfredsställande.
Kocken gillade väldigt sura rätter som i vår smak tyvärr sakna den rätta balansen.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Tomas_Prokec
Clarion Hotel Sea U, Gästservice/reception på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2022

Hej,

Tack för din återkoppling. Vi glödjer oss åt att ni bar nöjda med helheten men beklagar att ni ej var helt nöjda med restaurang upplevelsen. Vi välkomnar er tillbaka för en bättre upplevelse !

Noah Petré - Welcome Office
Guest Relations