Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com117 US$
Travelocity117 US$
Orbitz.com117 US$
CheapTickets117 US$
Trip.com116 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Jag kan bara säga waooow Jättetrevligt bemötande vid incheckning Fint trevligt rum med Allt vad man behöver Sen förstår jag inte klagomålen på frukosten som var helt fantastiskt med ALLT man kan önska sig, jag fattades absolut inget Kan bara rekommendera detta hotell Kan hålla med om att priset för att använda poolen på 3:dj våningen är på tok för dyrt
Mvh Jan-Inge Nilsson Helsingborg

Restyp: Reste ensam
Tack janingen2016
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Mycket nöjd med detta hotell, rent och fräscht, god frukost, bra personal, fina rum, läget på hotellet är mycket bra utnyttjade även gymmet som har mycket bra standard, utomhus poolen fin och fräsch men tycker det inte behövs en extra kostnad för den.

Tack susannandresen
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Litet rum, helt ostädat vid ankomst. Utsikt mot en vägg. Läget är mycket bra. Härlig bar på taket. Jättebra frukost, trevlig personal. Väldigt liten pool i ett låst område, kostar 175:-/person för 2 timmar.

Tack kent512021
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Ligger otroligt fint vid Öresund och nära till allt. Trevlig personal och tillmötesgående. Sköna sängar och stora härliga kuddar. Fön finns på rummet. Åkte upp på top roof och tog en drink härlig utsikt. Under Corona om du vill bada i poolen så gör du det att boka via receptionen där du får handdukar o tofflor. 175 kr per vuxen och då får du en tid att bada på och den gäller i 2 timmar.
Även frukosten bokar du tid. Mycket att välja på. Du kan parkera bilen under hotellet och det är ett annat företag som handhar det men det finns instruktion på väggarna i parkeringshuset. 300 kr för 24 timmar under helgen.

1  Tack Liza9193
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Delux-rummen är mycket trevliga; balkong med fin utsikt, bra storlek på rum samt stor dusch/toa och en bred ljuvlig säng. Fin frukost och gott om utrymme i alla lokaler. Tillmötesgående personal. Läget på hotellet är centralt men ändock lugnt.

Tack Magnus N