Boka nu, betala på plats
Travelocity151 US$
Orbitz.com151 US$
CheapTickets151 US$

Nyöppnat hotell med ett fantastiskt läge i hamnen i Helsingborg. Fina rum och fina miljöer. Det var mycket nybörjarfel när vi var där och det kändes inte helt Corona- säkert med mycket folk överallt är. Hissarna gick inte dit man ville och det upplevdes som man hellre önskade externa gäster i restauranger än de som bodde på hotellet.

Hotellet har verkligen potential och vi hoppas att det kommer bli fantastiskt när man har satt rutinerna!

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack Emma Q
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej emmsi,

Tusen tack för din feedback, så härligt att höra att ni tyckte att vi hade ett fint hotell med AAA-läge. Vi tar vidare din feedback i vårt förbättringsarbete för att ge en bättre gästupplevelse nästa gång ni kommer till oss.

Tack igen och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 20 maj 2021 från mobil enhet

Var på restaurangen i bottenplan på affärslunch och den var helt klart överprisad (!!) och inte särskilt god... medelmåttig service o kakan glömdes...
Skulle inte rekommendera lunchen, dock ett bra ställena sitta på och jobba. Har hört att restaurangen på övre plan ska vara bra

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack mrsannacarin
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 21 maj 2021

Hej mrsannacarin,
Tusen tack för din feedback kring oss, det är så bra för oss att höra detta så att vi kan ta det med oss i vårt förbättringsarbete.
Härligt att höra att ni tycker vi är ett bra ställe att sitta och arbeta på, det vill vi att alla ska kunna göra och känna sig välkomna till.

Varmt välkommen tillbaka in till oss :)

Omdömet skrevs 19 maj 2021

Trevlig personal o fint o modernt men ingen säkerhetsbox på rummet, ingen prislista minibar , inga balkongmöbler detta drog ner en del . Hade superior rum men kändes som fattig variant
Dyrt med bad och badrock o parkeringen en mardröm (Aime Park )

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
2  Tack Bibbi725
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2021

Hej Bibbi725!

Tusen tack för din recension och feedback, så kul att ni hade en bra upplevelse av vår service och personal.
Varmt välkommen tillbaka :)

Omdömet skrevs 18 maj 2021

Fräscht, rent och snyggt samt trevlig personal och väldigt sköna sängar och kuddar samt att läget är så bra, går nog inte att få bättre läge, vi hade balkong med utsikt mot sundet och hamnen, det var helt perfekt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anetteklaren
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2021

WOW vilken fin recension anetteklaren! Tack snälla du, varmt välkommen tillbaka :)

Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt nybyggt hotell precis vid vattnet. Mysig roof top bar ,trevlig personal och stor fin frukost.
Billig parkering finns 200 meter från hotellet för 5 kr i timmen o gratis efter kl 18 (bara att köra över kvickbron). Ser fram emot att testa igen när covid är över.

Tack Bexell

Hej Bexell,

Tusen tack för din fina recension av vårt hotell! Så härligt att ni njöt hos oss.
Varmt välkomna tillbaka :)