2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com133 US$
CheapTickets133 US$
Orbitz.com133 US$
Travelocity133 US$
Tripadvisor133 US$

Trevlig personal o fint o modernt men ingen säkerhetsbox på rummet, ingen prislista minibar , inga balkongmöbler detta drog ner en del . Hade superior rum men kändes som fattig variant
Dyrt med bad och badrock o parkeringen en mardröm (Aime Park )

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Bibbi725
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Bibbi725!

Tusen tack för din recension och feedback, så kul att ni hade en bra upplevelse av vår service och personal.
Varmt välkommen tillbaka :)

Clarion Hotel Sea U

Fräscht, rent och snyggt samt trevlig personal och väldigt sköna sängar och kuddar samt att läget är så bra, går nog inte att få bättre läge, vi hade balkong med utsikt mot sundet och hamnen, det var helt perfekt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anetteklaren

WOW vilken fin recension anetteklaren! Tack snälla du, varmt välkommen tillbaka :)

Clarion Hotel Sea U

Trevligt nybyggt hotell precis vid vattnet. Mysig roof top bar ,trevlig personal och stor fin frukost.
Billig parkering finns 200 meter från hotellet för 5 kr i timmen o gratis efter kl 18 (bara att köra över kvickbron). Ser fram emot att testa igen när covid är över.

Tack Bexell

Hej Bexell,

Tusen tack för din fina recension av vårt hotell! Så härligt att ni njöt hos oss.
Varmt välkomna tillbaka :)

Clarion Hotel Sea U

Ett fantastiskt hotell med bra läge och utsikt över sundet. Men jag förstår inte varför man har en sån stark doft i de allmänna utrymmen. Även i frukostmatsalen kom det doftvågor som duschades ut mellan varven. Jag är väldigt känslig mot parfym och blir allergisk. Det kan förstöra en hel dag för mig, hade tur som inte fick migrän. Frågade i receptionen ang doften och det är tydligen Clarions concept att man ska mötas av en härlig doft. Snälla!! Detta är absolut inte hälsosamt och känns bara billigt. Ett stort minus på ett så fint hotell.
Åsa

1  Tack asaknackebrod
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej asaknackebrod,

Tusen tack för din recension och din feedback! Det är guld värt för oss att höra om allt detta så att vi kan ta det vidare och se hur vi kan förbättra oss och förbättra kundupplevelsen. Vi tar det vidare och ser hur vi kan bli bättre.

Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Efter att ha bokat och försvunnit ur systemet och allmän förvirring i receptionen och flertalet hissproblem med långa köer och pandemi, inte speciellt bra skött.frukost och rum ua fast väldigt många hade inte fått vad de hade bokat.tydligen lite problem med systemen och som på alla clarion hotell,varför kan man inte ha mer hissar?
Ett stort fantastiskt hotell men med väldigt många skönhetsfel i början.är lite rädd för sommaren med dessa köer och hissproblem.kommer inte åka dit mer i år.

Tack johanVarberg

Hej johanVarberg!

Tack snälla för din feedback och recension. Det är så bra för oss att höra detta i början av en öppning så att vi vet hur vi kan förbättra kundupplevelsen och ge bättre service. Jag tar det vidare med våra berörda ledare - tack igen för din feedback och varmt välkomna tillbaka!