2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com133 US$
Orbitz.com133 US$
CheapTickets133 US$
Travelocity133 US$
Tripadvisor133 US$

Ett fantastiskt hotell med bra läge och utsikt över sundet. Men jag förstår inte varför man har en sån stark doft i de allmänna utrymmen. Även i frukostmatsalen kom det doftvågor som duschades ut mellan varven. Jag är väldigt känslig mot parfym och blir allergisk. Det kan förstöra en hel dag för mig, hade tur som inte fick migrän. Frågade i receptionen ang doften och det är tydligen Clarions concept att man ska mötas av en härlig doft. Snälla!! Detta är absolut inte hälsosamt och känns bara billigt. Ett stort minus på ett så fint hotell.
Åsa

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack asaknackebrod
Clarion Hotel Sea U, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Sea U, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej asaknackebrod,

Tusen tack för din recension och din feedback! Det är guld värt för oss att höra om allt detta så att vi kan ta det vidare och se hur vi kan förbättra oss och förbättra kundupplevelsen. Vi tar det vidare och ser hur vi kan bli bättre.

Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Efter att ha bokat och försvunnit ur systemet och allmän förvirring i receptionen och flertalet hissproblem med långa köer och pandemi, inte speciellt bra skött.frukost och rum ua fast väldigt många hade inte fått vad de hade bokat.tydligen lite problem med systemen och som på alla clarion hotell,varför kan man inte ha mer hissar?
Ett stort fantastiskt hotell men med väldigt många skönhetsfel i början.är lite rädd för sommaren med dessa köer och hissproblem.kommer inte åka dit mer i år.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack johanVarberg

Hej johanVarberg!

Tack snälla för din feedback och recension. Det är så bra för oss att höra detta i början av en öppning så att vi vet hur vi kan förbättra kundupplevelsen och ge bättre service. Jag tar det vidare med våra berörda ledare - tack igen för din feedback och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

Detta hotell ligger superfint på kajkanten vilket ger fantastisk utsikt från rummet om man får rum mot havet. Maten i restaurangen var superbra också men rummen var lite väl plain med tanke på atmosfären på övriga hotellet så det gav inte riktigt den känsla jag önskar när jag bor på hotell. Rent och fräscht dock och de hade ordnat så fint med matskål och bädd till vår hund, vilket vi verkligen uppskattade! Men att rummen kändes enkla drar tyvärr ner mitt omdöme här.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack FridaElaine

Hej FridaElaina,

Tack snälla för din fina recension!
Så härligt att höra att ni hade det bra hos oss och även vovven fick sig en särskilt bra upplevelse. Jag ska vidare feedbacken gällande rummen - tack igen och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 april 2021

Vi har inget att klaga på! Supernöjda med allt! Det enda som hände va att låset på vår dörr slutade fungera. Men vi fick direkt ett nytt rum.
Toppenbra på frukosten! Alla blev utplacerade på bra avstånd.
Restaurangen va tyvärr fullbokad på kvällarna så den får vi testa nästa gång!

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack carinalundin71

Hej carinalundin71,

WOW så härligt att ni hade det så bra hos oss!
Vi hoppas verkligen på att få välkomna er till oss snart igen. Då hoppas jag ni också får prova på vår härliga restaurang :)

Omdömet skrevs 26 april 2021

Vilket hotell, perfekt läge, härlig utsikt, fina stora rum och fantastisk mat. Kändes sim man var i utlandet, toppen personal och bra service. Minus för att man fick vänta på hissarna länge, tog trapporna istället.

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 879sawa

Hej 879sawa,

Tack snälla för din underbara recension! Vi hoppas få välkomna dig till oss väldigt snart igen för en utomlandskänsla i Helsingborg :)