“Mysigt och gott”
Omdöme om Heat

Heat
Rankad som nr 269 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Mysig atmosfär, gulliga servitriser. God förrätt och kanonfin oxfilé. Alla 4 i sällskapet var mycket nöjda. Ps jättegoda drinkar...

Datum för besöket: september 2020
Tack parihagen

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Dålig service och maten var inte god. Maten serverades dessutom ljummen. Inget ställe som vi kommer att gå till igen!

Datum för besöket: september 2020
Tack 938anettea
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Jag och min man var här på premiären i februari med tämligen gott betyg,möjligen något försvenskat och klent kryddat för att vara sk. American steakhouse med influenser från det mexikanska köket.
Vi gav det ett nytt försök igår tillsammans med familj,men ack vad dålig mat!
Ingenting som kom in på tallriken överensstämmer med menyn. Vi saknades flera komponenter, till laxen saknades tex både quinoa och sås, min mans hamburgare var i princip rå, min entrecote var extremt fettig och ungefär halva gick inte att äta pga detta.
Nej,spar pengarna och välj hellre Gastro i huset bredvid!
Hit går vi aldrig igen!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 49fathimap
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

De 2 prickarna för betyg kommer enbart från läget samt uteserveringen.

Bokat bord fick stå 20 minuter innan någon ens kom och hjälpte oss att få en plats, efter vi sagt till.
Trevlig personal för övrigt, tyvärr vart hamburgaren bra lite stekyta på förövrigt helt råå inuti så kunde inte äta den, bra musik å trevlig uteservering på bästa läge men inget ställe jag äter på igen..
Men för att ta en öl en sommarkväll är det väl godkänt om än lite klent utbud av ölsorter.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack jonatank838

Resenärer som tittade på Heat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Heat? Berätta vad du tyckte!