“Kanon”

Benchwarmers Tap Room
Rankad som nr 38 av 355 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 28 oktober 2021 från mobil enhet

Supertrevlig oersonal som guidade oss helt rätt. Spännande öl på tapp Rekommendetas till alla som älskär öl eller vill lära sig

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 1965kire

Omdömet skrevs 17 oktober 2021

Fint löge, bra utbud av olika öl, väldigt smakfulla pizzor och fantastiskt trevlig & kundmedveten personal :)
Bänkarna blir varma för man vill sitta kvar länge, oavsett årstid, ute eller inne...

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 333mickeb
Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Vi har blivit positivt överraskade vid de två tillfällen vi varit här. Supertrevlig personal som ser sina kunder. Fantastiskt utbud av hantverksöl. Pizzan (Korea) vi provade vid andra tillfället var bland de godaste vi ätit. Och pizzasalladen med wasabisting var perfekt. Nästa gång vi kommer till Helsingborg blir det garanterat ett nytt besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Sanna_Wahlberg
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Vi halkade in här en kväll utan att veta nåt om stället. Nu har vi varit där två kvällar i rad och ätit och druckit gott. Maten var jättegod, pizzorna var över all förväntan - nytänkande och spännande smaker, och alla olika ölsorter som smakade fantastiskt!! Gå hit, det skulle vi gärna göra ofta om vi inte kom från mellansverige. Rekommenderas!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 233jenniek
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Vi slank in utan att ha nån koll alls, och stället är inhyst längst ner i ett bostadshus och inte så mysigt, men vi blev så nöjda med deras öl och godaste pizzan ever

Datum för besöket: juni 2021
Tack 346ceciliaj

Resenärer som tittade på Benchwarmers Tap Room tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Benchwarmers Tap Room? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.