“Nytt stamhak”

Benchwarmers Tap Room
Rankad som nr 31 av 335 Restauranger i Helsingborg

Vi har blivit positivt överraskade vid de två tillfällen vi varit här. Supertrevlig personal som ser sina kunder. Fantastiskt utbud av hantverksöl. Pizzan (Korea) vi provade vid andra tillfället var bland de godaste vi ätit. Och pizzasalladen med wasabisting var perfekt. Nästa gång vi kommer till Helsingborg blir det garanterat ett nytt besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Sanna_Wahlberg

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Vi halkade in här en kväll utan att veta nåt om stället. Nu har vi varit där två kvällar i rad och ätit och druckit gott. Maten var jättegod, pizzorna var över all förväntan - nytänkande och spännande smaker, och alla olika ölsorter som smakade fantastiskt!! Gå hit, det skulle vi gärna göra ofta om vi inte kom från mellansverige. Rekommenderas!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 233jenniek
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Vi slank in utan att ha nån koll alls, och stället är inhyst längst ner i ett bostadshus och inte så mysigt, men vi blev så nöjda med deras öl och godaste pizzan ever

Datum för besöket: juni 2021
Tack 346ceciliaj
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Vid första anblicken tänkte jag turistfälla… fel hade jag. Service i topp, pizzor med fantastiska smaker, bra sortiment av egen bryggd öl. Kan verkligen rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Jeppejeppsson
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Ett ställe med klass, många alternativa ölsorter och spröda pizzor. Fint bemötande och inget krångel !

Datum för besöket: juli 2021
Tack mup181

Resenärer som tittade på Benchwarmers Tap Room tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Benchwarmers Tap Room? Berätta vad du tyckte!