“Trevligt och gott!”
Omdöme om Pålsjö Krog

Pålsjö Krog
Rankad som nr 171 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Pålsjö Krog ligger längs strandpromenaden, intill det anrika kallbadhuset Pålsjöbaden. Restaurangen är öppen året runt. Vi erbjuder prisvärd och vällagad mat, med nya skapelser och gamla svenska klassiker så som vi tolkar dem i en avslappnad och varm miljö.

Var på Pålsjö Krog för 10 år sedan och var nöjd då. Nu var vi tillbaka i Helsingborg i helgen och kom då att tänka på detta minne- vår upplevelse av restaurangen var om än ännu bättre nu. Vi hade inte bokat men fick ändå ett bord för tre personer, lunch lördag. Trevlig personal- tilltalande miljö precis vid havet. Maten var vällagad- varierad meny meny med klass. Ingen väntetid på maten. Rakt igenom en väldigt trevlig upplevelse med god mat!

Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Emma Q

Omdömet skrevs 14 april 2021

Vi har vid flertalet tillfällen vänt oss till Pålsjö krog för våra företagsevent. Både på plats och med Take away nu i Coronatider. Alltid fantastisk mat och härlig miljö. Med boulebanan precis vid havet, utebaren och den fina delen för sittande gäster gör att vi har kunnat tillbringa en helkväll där. God service och glatt bemötande gör att man gärna kommer dit igen.

Datum för besöket: september 2020
Tack Lisa74hbg
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Maten är alltid lika god, personalen supertrevlig och läget på restaurangen är outstanding. Speciellt en vacker sommarkväll. Måste upplevas!

Datum för besöket: juli 2020
Tack majabackler88
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Bästa läget i stan utmed stranden. Alltid bra käk, både på lunchen och kvällen. Deras bookmaker toast skulle jag kunna äta alla dagar i veckan! Mysig utebar för gott häng varma dagar.
Alltid bra service och trevligt bemötande. Ett favoritställe helt klart!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 264magnusl
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Vårt besök på Pålsjö Krog under påskafton var en fullträff. Vi njöt av en perfekt sammansatt påskmeny: Nässelsoppa till förrätt, vårkyckling till huvudrätt och till desserten serverades rabarber. Allt var mycket gott. Den unga och trevliga serveringspersonalen måste också nämnas. Sedan, inte att förglömma, vilken trevlig krogmiljö vid vårt vackra sund.

Datum för besöket: april 2021
Tack 486kentn

Resenärer som tittade på Pålsjö Krog tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Pålsjö Krog? Berätta vad du tyckte!