“Gott och rejält”
Omdöme om cafe Mezo

cafe Mezo
Rankad som nr 6 av 11 Smått och gott i Helsingborg

Kanonbra käk med rejält tilltagna portioner. Mycket trevlig personaltog grillbricka och vinbladsdolmar. Bra salladsbord med goda röror var det också

Tack Wanderer58411483023

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Vi valde hamburgartallrik och det var nog den bästa hamburgaren jag ätit någonsin. Rejäla portioner, försökte vårt bästa att trycka ner de sista bitarna, men det gick inte. Man kan välja att sitta ute med terrassvärmare eller inne. Mycket folk.

Tack Charlottmaria
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Mycket god mat och väldigt väl tilltagna portioner. God hummus till maten. Tzatzikin som serverades till var dock lite blaskig och inte så smakrik, få ordning på den och jag ger stället 5 plus!

1  Tack Amarund
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Vi var fem personer som ville ha en minibuffé till kvällen. Mezos utbud lockade och allt praktiskt (beställning, leverans, värmehållning mm) fungerade bra.
På bordet dukade vi upp: Tzatziki (54kr), Hajdari (54kr), Baba Ghanoush (54kr), Tabboleh (54kr), 2xGrillbricka (358kr) och Ugnsbakad lax med skaldjur (179kr).
Det är såserna/tillbehören som lyfter maten. Kött/fisk är vällagat (extra plus för lammbiffen) men smakar liknande, tillagas troligen i samma olja/marinad. Som helhet, gott och rikligt.
Notan, inklusive hemkörning, slutade på 817kr.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

Bland de bästa jag o min fru ätit , super service , kommer äta här fler ggr ..

Mkt mat o väldigt god smak på maten o prisvärt .:

Tack Y9514KWrobina

Resenärer som tittade på cafe Mezo tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt cafe Mezo? Berätta vad du tyckte!