Strawberry Hotels
795 kr
Frukost ingår
1924 av 841 omdömen
Omdömet skrevs 23 oktober 2022

Slitet hotell skulle verkligen behöva uppdateras
Man kan acceptera det men då måste det iaf vara städat
Min kollega hade chipsrester i sängen och i strykrummet var det stökigt och smutsigt
Frukost helt ok
Ligger bra och priset var ok Man ska absolut inte betala mer än 800-900kr/natten för detta

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack jojje_the_king
Omdömet skrevs 28 augusti 2022

Rummen skulle behöva en renovering
Bra och hjälpsam personal där vissa går lite utanför reglementet för att kunna hjälpa till
Gym som behöver både städas och uppdateras.
Frukosten var helt ok för ett hotell i denna prisklassen.

Tack Per W
Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Lugnt och bra läge i stan, nära till allt, bl.a. Filmstaden.
Mysig lounge och trevlig personal, som gör att man känner sig välkommen. Rent och fräscht överallt, men badrummet förtjänar en uppdatering...
Bra att det finns öppningsbara fönster och en fläkt på rummet. (Vi stängde även av handdukstorken för att få ner temperaturen.) Fråga efter extra kudde, om det skulle behövas. Personalen fixar det mesta! Bra att kunna välja frukosttid och att handsprit fortfarande finns på hotellet. God frukost!
Rekommenderas, om du vill bo på ett mysigt och ganska prisvärt hotell. Vi kommer garanterat tillbaka!:-)

Tack Marie28H
Omdömet skrevs 22 augusti 2022

Hotellet höll en låg standard. Rummet var normaltstort med en skön säng och kuddar. Det fanns inget strykjärn på rummet och inget telefon att kontakta receptionen. Strykjärnet fanns högst upp på våning sju.

En av mina handdukar hade stora, gamla gula fläckar på den. Hörde av min kollega att hon även hade handdukar med gamla fläckar på dem. Kändes inte fräscht.

Det fanns ingen A/C på rummet och fönstret gick bara att öppna en liten springa. Det gick inte att ha fönstret öppet hela natten för att det var hög ljudvolym utanför. Det var därför väldigt varmt under hela min vistelse.

Rummen är väldigt lyhörda och jag hörde grannens larm flera gånger på morgonen. Jag kommer inte välja att bo här igen.

Frukosten var bra med många veganalternativ så som hummus, marmelad, skivad exotisk frukt, vegomjölk och vegofil.

Tack annickae
Omdömet skrevs 13 augusti 2022

Bra läge, dessvärre ingen AC på rummet, då rummet hade eftermiddagssol så blev det väldigt varmt och svårt att få ner temperaturen tills man skulle sova. Saknade kylskåp/minibar.
Tråkig frukost då det inte fanns så mycket att välja på.

Tack karinp1232022