Strawberry Hotels
795 kr
Frukost ingår
2025 av 841 omdömen
Omdömet skrevs 28 augusti 2022

Rummen skulle behöva en renovering
Bra och hjälpsam personal där vissa går lite utanför reglementet för att kunna hjälpa till
Gym som behöver både städas och uppdateras.
Frukosten var helt ok för ett hotell i denna prisklassen.

Tack Per W
Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Lugnt och bra läge i stan, nära till allt, bl.a. Filmstaden.
Mysig lounge och trevlig personal, som gör att man känner sig välkommen. Rent och fräscht överallt, men badrummet förtjänar en uppdatering...
Bra att det finns öppningsbara fönster och en fläkt på rummet. (Vi stängde även av handdukstorken för att få ner temperaturen.) Fråga efter extra kudde, om det skulle behövas. Personalen fixar det mesta! Bra att kunna välja frukosttid och att handsprit fortfarande finns på hotellet. God frukost!
Rekommenderas, om du vill bo på ett mysigt och ganska prisvärt hotell. Vi kommer garanterat tillbaka!:-)

Tack Marie28H
Omdömet skrevs 22 augusti 2022

Hotellet höll en låg standard. Rummet var normaltstort med en skön säng och kuddar. Det fanns inget strykjärn på rummet och inget telefon att kontakta receptionen. Strykjärnet fanns högst upp på våning sju.

En av mina handdukar hade stora, gamla gula fläckar på den. Hörde av min kollega att hon även hade handdukar med gamla fläckar på dem. Kändes inte fräscht.

Det fanns ingen A/C på rummet och fönstret gick bara att öppna en liten springa. Det gick inte att ha fönstret öppet hela natten för att det var hög ljudvolym utanför. Det var därför väldigt varmt under hela min vistelse.

Rummen är väldigt lyhörda och jag hörde grannens larm flera gånger på morgonen. Jag kommer inte välja att bo här igen.

Frukosten var bra med många veganalternativ så som hummus, marmelad, skivad exotisk frukt, vegomjölk och vegofil.

Tack annickae
Omdömet skrevs 13 augusti 2022

Bra läge, dessvärre ingen AC på rummet, då rummet hade eftermiddagssol så blev det väldigt varmt och svårt att få ner temperaturen tills man skulle sova. Saknade kylskåp/minibar.
Tråkig frukost då det inte fanns så mycket att välja på.

Tack karinp1232022
Omdömet skrevs 2 augusti 2022

Dålig service i receptionen, kunde inte svara på något utan skickade sms med chefen för att få svar vilket gjorde att det tog lång tid. Vet inte om hon var ny men då borde hon inte varit själv på hotellet innan hon var tillräckligt upplärd.
Rummet var inte i ordningställt vid ankomst trots att vi kom först vid 22.00. Rummet var som en bastu, ingen ventilation.
Hotellet var ofräscht, så fort du kom in i receptionen möttes du av att det stank cigarettrök. Listan kan göras längre..
Vi valde att lämna hotellet efter 30 min och ta tåget hem istället. Utan återbetalning…

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 437michaela286