Boka nu, betala på plats
FindHotel
Priceline91 US$
ZenHotels.com92 US$
Omdömet skrevs 19 oktober 2021

mycket trevlig personal o hjälpsam inga problem gjorde att vår stay i helsingborg o helsingör blev en otroligt bra och innehållsrik upplevelse
läget på hotellet nära till allt mycket prisvärt rum allt annat bra

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jenseandersson
Omdömet skrevs 25 september 2021 från mobil enhet

Rummet är stort över det normala.
Däremot när jag öppnar dörren till toan så tror jag att jag hamnat på äldreboendet, handikappastoa ,känns inte vad jag betalt för dessutom dåligt lyse där inne. Nä nästa gång får det bli elite hotell igen.

Tack Karolina S
Omdömet skrevs 18 september 2021

Mycket trevlig personal alltid lika glada roliga och hjälpsamma .tycker att hotellet ligger bra i anslutning till olika restauranger ,finns lite tilltugg i baren och god dricka.smidigt till turbåtarna då vi var där och fiskade

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack th0masmikkelsen
Omdömet skrevs 13 september 2021

Mycket otrevlig och inte alls serviceminded personal i receptionen Robin heter han. Borde gå charmkurser alternativt skaffa sig arbete där han inte behöver interagera med andra människor.

Hånskrattar, dumförklara och använder sig av uttryck som " såna som du" i mötet med kunden

Tack hockeymamma
Omdömet skrevs 3 september 2021

Smutsigt, toalettpapper kvar sen förra gäst , garderob var som ett skåp på gym. Tvål både för händer och dusch
är bar påfyllningsbar ofräsch i dessa tider. Dåligt sprutt i kranarna, bokade oarjering fanns inte enligt receptionist

Tack T7732EQcecilial