Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com103 US$
Tripadvisor103 US$
Priceline
eDreams103 US$
Travelocity103 US$
Omdömet skrevs 18 september 2021

Mycket trevlig personal alltid lika glada roliga och hjälpsamma .tycker att hotellet ligger bra i anslutning till olika restauranger ,finns lite tilltugg i baren och god dricka.smidigt till turbåtarna då vi var där och fiskade

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack th0masmikkelsen
Omdömet skrevs 13 september 2021

Mycket otrevlig och inte alls serviceminded personal i receptionen Robin heter han. Borde gå charmkurser alternativt skaffa sig arbete där han inte behöver interagera med andra människor.

Hånskrattar, dumförklara och använder sig av uttryck som " såna som du" i mötet med kunden

Tack hockeymamma
Omdömet skrevs 3 september 2021

Smutsigt, toalettpapper kvar sen förra gäst , garderob var som ett skåp på gym. Tvål både för händer och dusch
är bar påfyllningsbar ofräsch i dessa tider. Dåligt sprutt i kranarna, bokade oarjering fanns inte enligt receptionist

Tack T7732EQcecilial
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Sköna sängar, rent och fräscht, frukosten helt okej men kanske lite mindre utbud än vad man är van vid, perfekt med garage. Vi var mycket nöjda med vistelsen. Kan inte riktigt hålla med vad andra skrivit om hotellet vad det gäller sängkvalitet samt att det skulle ha varit dåligt städat.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 603petrae
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var där på semester i augusti 2021!
Hela hotellet luktar mögel, avlopp och cigaretter!
Otroligt dålig standard för ett hotell i Sverige!
Kuddarna var en boll av dun! Rummet var allmänt skabbigt, man får vara glad att de i alla fall inte luktade på rummet! Gick man utanför rummet så stank det! Gymmet luktade så illa så vi föll på att spy och när till och med våra barn som är 8 och 10 reagerade att allt var ofräscht!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack R5273BMannal