Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor102 US$
Orbitz.com
Expedia.com102 US$
Priceline102 US$
eDreams102 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Sunkigt hotell. Rummet hade många saker som va trasiga, hyllorna i badrummet glappade, hade lagats med toalettpapper, toalettdörren gick inte att stänga utan att låsas i familjerum, kakel trasigt, toalettsitsen satt inte fast varken i rummet eller toaletten nere vid frukosten.
Allmänt sunkigt. Känns som ett bortglömt hotell.

Tack veta0204
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Bra läge på hotellet, mitt i centrum. Standarden var mindre bra, allmänt slitet hotell, vår toalett dörr gick inte att stänga. Ingen AC så rätt varmt på rummet. Frukosten var helt ok. Tror det inte jobbade så många på hotellet när vi var där så man fick vänta en del vid receptionen.

Tack hdboberg
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Obekväm vistelse,
Personalen ville bestämma över en var ska man sitta och äta frukosten och vilken tid. Jag har aldrig varit med en sånt på ngt hotell världen över .det kändes att man blivit behandlat efter sin utseende av receptions personalen.

Tack talal0414
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Ett kanon hotell till den prisklassen har varit här flera gånger. Ligger perfekt nära centrum med gångavstånd. Lätt att hitta parkering. Som sagt jag rekommenderar detta hotellet. Önskar de som bokar en god vistelse.

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack lenagotapersson
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Läget centralt är positivt men också negativt pga. Störning från trafiken runt hotellet. Varma rum men att kunna sova med öppet fönster var svårt pga. trafikbuller.
Ingen tillgänglig information om hotellet på rummet i någon form, sparsamt möblerat. Vi bodde på hotellet i två nätter men det utfördes ingen städning, bäddning eller tömning av sopkärl på rummet eller på toaletten.
Wifi men i osäkert nätverk utan krav på lösenord.
Sparsamt med personal som dock gjorde vad dom kunde och var trevliga. Bra möjligheter till parkering i p-garage mot extra kostnad (200kr/dygn).

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Moborn