Booking.com103 US$
Priceline103 US$
eDreams103 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Läget centralt är positivt men också negativt pga. Störning från trafiken runt hotellet. Varma rum men att kunna sova med öppet fönster var svårt pga. trafikbuller.
Ingen tillgänglig information om hotellet på rummet i någon form, sparsamt möblerat. Vi bodde på hotellet i två nätter men det utfördes ingen städning, bäddning eller tömning av sopkärl på rummet eller på toaletten.
Wifi men i osäkert nätverk utan krav på lösenord.
Sparsamt med personal som dock gjorde vad dom kunde och var trevliga. Bra möjligheter till parkering i p-garage mot extra kostnad (200kr/dygn).

Tack Moborn
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Varmt på rummet, över 30 grader. Fanns ingen ac, ingen fläkt att ha på rummet. För att ens få luft fick vi ha fönstret vidöppet vilket var mot trafikerad gata.
Vi sov inget den natten.
Dyrt rum för inget utbud alls på rummet. Hade uppskattat en kyl.

Tack thinggaard2020
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Bodde två nätter i juli, på 6:e våningen med rum mot innergården. Tyst o lugnt, förutom måsskrik, en masse. Men stänger man fönstret blir det tyst. Frukostbuffé ok, inte mer. Rent o snyggt i rummet, med det är ett lite sunkigt intryck. Parkering på garan utanför är fritt mellan 18 - 09, annars hotellets platser i p-hus för 200:-/natt. Eller p-hus tvärs över gatan för lite mer. Rummet städas inte och handdukar byts inte varje dag. Det står inte så i hotellbeskrivningen. Ingen hadikapp/resväskeramp vid ingången. Fanns heller inget skohorn på rummet. TV:n fungerade inte på kanal 1, där det var fotbolls-EM, men då bjussade man på garaget som kompenastion. Sjysst!

Tack Rune L
Omdömet skrevs 8 juli 2021

Allt va toppenbra supertrevlig personal.Jättebra sängar frukosten var okey kunde ha funnits köttbullar och prinskorvar annars va utbudet okey.Kan verkligen rekommendera detta hotell kanonläge nära till färjor,city mm.Kommer att återkomma till detta hotellet fler ggr.

Tack karikarhunen13
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Stort familjerum, välstädat, sköna sängar. Dock var det olidligt varmt på rummet, en fläkt hjälpte inte mycket. Receptionen var underbemannad, bara en som jobbade så det blev långa köer. God och riklig frukost.

Tack 826ceciliaa