Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com91 US$
Priceline91 US$
eDreams91 US$
Travelocity91 US$
CheapTickets91 US$
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Varmt på rummet, över 30 grader. Fanns ingen ac, ingen fläkt att ha på rummet. För att ens få luft fick vi ha fönstret vidöppet vilket var mot trafikerad gata.
Vi sov inget den natten.
Dyrt rum för inget utbud alls på rummet. Hade uppskattat en kyl.

Tack thinggaard2020
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Bodde två nätter i juli, på 6:e våningen med rum mot innergården. Tyst o lugnt, förutom måsskrik, en masse. Men stänger man fönstret blir det tyst. Frukostbuffé ok, inte mer. Rent o snyggt i rummet, med det är ett lite sunkigt intryck. Parkering på garan utanför är fritt mellan 18 - 09, annars hotellets platser i p-hus för 200:-/natt. Eller p-hus tvärs över gatan för lite mer. Rummet städas inte och handdukar byts inte varje dag. Det står inte så i hotellbeskrivningen. Ingen hadikapp/resväskeramp vid ingången. Fanns heller inget skohorn på rummet. TV:n fungerade inte på kanal 1, där det var fotbolls-EM, men då bjussade man på garaget som kompenastion. Sjysst!

Tack Rune L
Omdömet skrevs 8 juli 2021

Allt va toppenbra supertrevlig personal.Jättebra sängar frukosten var okey kunde ha funnits köttbullar och prinskorvar annars va utbudet okey.Kan verkligen rekommendera detta hotell kanonläge nära till färjor,city mm.Kommer att återkomma till detta hotellet fler ggr.

Tack karikarhunen13
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Stort familjerum, välstädat, sköna sängar. Dock var det olidligt varmt på rummet, en fläkt hjälpte inte mycket. Receptionen var underbemannad, bara en som jobbade så det blev långa köer. God och riklig frukost.

Tack 826ceciliaa
Omdömet skrevs 20 juni 2021

Pga renovering av bostad, bodde jag här 3 dagar. Första natten ett rum utmed högljud gata med fick sedan ett rum på femte våning mot baksidan. Mycket bättre.
Bra enkelt rum, receptionen lite rörig ibland, frukosten var enkel, städningen helt ok.
Till ett bra pris ett helt godtagbart boende.

Datum för vistelsen: juni 2021
3  Tack Hbgare