Boka nu, betala på plats
Expedia.com103 US$
Priceline103 US$
eDreams103 US$
Omdömet skrevs 8 juli 2021

Allt va toppenbra supertrevlig personal.Jättebra sängar frukosten var okey kunde ha funnits köttbullar och prinskorvar annars va utbudet okey.Kan verkligen rekommendera detta hotell kanonläge nära till färjor,city mm.Kommer att återkomma till detta hotellet fler ggr.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack karikarhunen13
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Stort familjerum, välstädat, sköna sängar. Dock var det olidligt varmt på rummet, en fläkt hjälpte inte mycket. Receptionen var underbemannad, bara en som jobbade så det blev långa köer. God och riklig frukost.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 826ceciliaa
Omdömet skrevs 20 juni 2021

Pga renovering av bostad, bodde jag här 3 dagar. Första natten ett rum utmed högljud gata med fick sedan ett rum på femte våning mot baksidan. Mycket bättre.
Bra enkelt rum, receptionen lite rörig ibland, frukosten var enkel, städningen helt ok.
Till ett bra pris ett helt godtagbart boende.

Datum för vistelsen: juni 2021
3  Tack Hbgare
Omdömet skrevs 31 maj 2021

Under 2021 har hotellet fått genomgående bra personal. Hotellet är rent och snyggt.
Frukosten kanonbra. Under vistelsen så fick vi ta med vår hund som stormtrivdes på rummet. Det lilla extra gjordes även att han skulle trivas

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack sarastaaf
Omdömet skrevs 26 april 2021

Vi fick inte det rum som vi hade bokat, Corona säkert vid frukosten tyckte jag inte få man fick skära brödet själv m.m vilket gör att massa tar i samma saker. Väldigt sprallig receptionist, annars helt ok vistelse

Datum för vistelsen: april 2021
Tack elink972021