Omdömet skrevs 12 september 2020

Hotellet ligger inom gångavstånd till många restauranger, affärer m.m. Vårt rum var stort, men kändes ganska slitet och omodernt. Frukosten var tämligen enkel med få varma rätter. Det bästa var personalen i receptionen som var hjälpsam och trevlig.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack EvaStockholm
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

ligger på en sidogata i centrum nära till shopping går att åka bil ända fram.Rummen är enkla och saknar tyvärr A/c rätt varmt nu på sommaren ,bullrigt om man har fönster öppna. det var rent och snyggt i hotellet, tv har en del kanaler saknar några ur basutbudet, frukost var av enklare sort väldigt lite utbud men kanske troligen pga KV 19. man kan parkera gratis på platser i området efter kl 18-09 men kolla skyltning. ska du njuta av hotellkväll så är inte det här hotellet mera än att sova på, alla i personalen var jättetrevliga.

Tack bluetomas
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Har bott här många gånger tidigare, men nu har de helt tappat kundfokus. Vi bodde sex nätter och fick inte städat trots att vi bad om hjälp flera gånger. Det ingick inte i hotellets service fick jag besked om. Frukosten en stor besvikelse. Absolut inte prisvärt. Vandrarhem hade varit både fräschare och roligare.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack 804jans
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Vi gillade rummet väldigt mycket men att det saknades AC på rummet.
Trevlig personal, centralt läge och nära till båtar och kärnan vilket vi uppskattade mycket.
Väldigt fin stad, trevlig miljö för att se sig omkring :)

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack TinaJ1546
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Nu har jag och min fam bott på detta hotell 5 året i rad på vår semester. Har varit jättenöjda tidigare.Nu har detta hotell haft sina glans dagar.Denna gång var Sängarna hårda , dotters bäddsoffa kände man fjädringen i ryggen. Det luktade avlopp i entrén’ heltäckningsmatta den kändes inte fräsch , täcket i sängen var smutsigt . Personalen som jobbade gäller alla var jättetrevliga men jag saknade personalkläder och namnskylt på personalen . Frukosten var ok men inte mera . Vad har hänt ? Det är inte bara att skylla på Corona . Detta hotell har blivit klart sämre det blir ett annat hotell nästa resa till Helsingborg.

Tack annelidelholt