Trevligt hotell med bra läge och glada och trevlig personal. Bra frukost med fin ordning och superservice tack för påtårsserveringen. Bra parkering i nära anslutning till hotellet och till rimligt pris.

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Ninni E

Ett trevligt modernt hotell med lagom gångavstånd till Knutpunkten och centrum med mysiga gågator.Helt underbar hjälpsam, glad, trevlig, pratsam, social, varm personal.Hade önskat AC på rummet.Bra parkeringsgarage i grannhuset

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack jannozlihn

Detta hotell har allt man behöver men ingen lyx. Sköna sängar rent och god frukost. Trevlig personal som gjorde sitt bästa att tillgodose våra önskemål. Ligger lite i utkanten av centrum men bara ca 10 - 12 min promenad till knutpunkten, hotellet har ingen restaurang men Helsingborg har gott om bra o trevliga restauranger, tex Glada änkan som lagar ungersk mat, gudomligt goda scnitzlar.

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack Annicka69
HenrikS2212, Hotelldirektör på Comfort Hotel Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Annicka,
Stort tack för din trevliga feedback :) (jag håller med Glada änkan är en liten klenod :))

Ni är varmt välkomna tillbaka när ni vill :)

Bra boende med bra läge. Frukosten var bra och det kallskurna var mycket fint upplagt på is. Rummet var bra och rent. Enkel inredning på rummet men trivsamt. Prisvärt boende med mycket färgglad konst i receptionen/lobbyn.

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack Halmstad97

Hej,
Stort tack för din trevliga feedback :)

Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Bodde nyligen ett par nätter över veckoslutet.
Vi var mycket nöjda med det rymliga och fräscha rummet.
Ett stort tack för att ni tar emot hundar. Vi hade våra två små papillon med oss. Personalen hade till och med ställt fram skålar åt dem på rummet.
Frukosten var utmärkt! Det fanns allt och lite till...
Extra plus för mycket frukt och grönt.
Trevlig och hjälpsam personal.
Kan verkligen rekommendera detta mycket prisvärda hotel.

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Ann-Sofie M

Hej Ann-Sofie,
Stort tack för din trevliga feedback :)