“Otroligt prisvärt!”
Omdöme om Trattoria Venti

Trattoria Venti
Rankad som nr 153 av 332 Restauranger i Helsingborg

Bra vällagad mat och mycket bra service. Personalen var uppmärksam för våra behov och såg hela tiden till att vi hade vad vi behövde för en bra upplevelse.

199kr för en rejäl charkbricka + en pasta vongole samt ett glas rödvin är i mitt tycke extremt prisvärt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack H2100ZIkenth

Läste på denna hemsida inför besöket kritik angående service. Detta har man i min mening arbetat med, i mitt sällskap hade ingen något att klaga på.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jesperengstr0m

Vi var väldigt nöjda med vårt kväll på Trattoria Venti. Allt smakade väldigt bra - snabb service och prisvärt! Tilltalande miljö som även speglade menyn. Större sällskap som var lite för ”bullriga” så det var en väldigt hög ljudnivå.

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Emma Q
Omdömet skrevs 16 april 2021

Till förrätt tog jag Carpaccio. Det godaste jag någonsin ätit. Allt smälte i munnen bara. Till huvudrätt blev det Tenderloin med pommes. Allt på tallriken smakade utsökt. Och till efterrätt blev det Blue Berry cheesecake. Otroligt god.
Maten serverades av en härlig servitör Emil.
Restaurangen rekommenderas mycket varm av oss.
Vi återkommer

Datum för besöket: april 2021
Tack WKL123
Nodde, F&B Manager på Trattoria Venti, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Hej,

Tack för att ni tagit er tid att lämna ett omdöme!

Det är så skönt att höra när vår mat och service faller våra vänner i smaken. Uttrycket smakupplevelse gör ju oss extra glada och stolta. Det är detta vi arbetar så hårt för att uppnå, nöjda och belåtna vänner.

Vi ser fram emot att får se er igen!

Feel Good!
Lars Nordin
F&B Manager

Omdömet skrevs 11 november 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat och bra service.
Hade vår hund med oss, och fungerade väldig bra.
Kan rekommendera ett besök på denna restaurang, om man besöker Helsingborg eller man bor på hotellet The Vault.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack hakni
balboalars, Annat på Trattoria Venti, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2020

Hej,
Vad glada vi blir när både ni och er hund hade det bra hos oss! Vi hoppas att få se er snart igen på The Vault Hotel.
Bästa hälsningar
Lars Nordin
Restaurant Manager

Resenärer som tittade på Trattoria Venti tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Trattoria Venti? Berätta vad du tyckte!