“Toppen! ”
Omdöme om Trattoria Venti

Trattoria Venti
Rankad som nr 153 av 332 Restauranger i Helsingborg

Vi var väldigt nöjda med vårt kväll på Trattoria Venti. Allt smakade väldigt bra - snabb service och prisvärt! Tilltalande miljö som även speglade menyn. Större sällskap som var lite för ”bullriga” så det var en väldigt hög ljudnivå.

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Emma Q

Omdömet skrevs 16 april 2021

Till förrätt tog jag Carpaccio. Det godaste jag någonsin ätit. Allt smälte i munnen bara. Till huvudrätt blev det Tenderloin med pommes. Allt på tallriken smakade utsökt. Och till efterrätt blev det Blue Berry cheesecake. Otroligt god.
Maten serverades av en härlig servitör Emil.
Restaurangen rekommenderas mycket varm av oss.
Vi återkommer

Datum för besöket: april 2021
Tack WKL123
Nodde, F&B Manager på Trattoria Venti, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Hej,

Tack för att ni tagit er tid att lämna ett omdöme!

Det är så skönt att höra när vår mat och service faller våra vänner i smaken. Uttrycket smakupplevelse gör ju oss extra glada och stolta. Det är detta vi arbetar så hårt för att uppnå, nöjda och belåtna vänner.

Vi ser fram emot att får se er igen!

Feel Good!
F&B Manager

Omdömet skrevs 11 november 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat och bra service.
Hade vår hund med oss, och fungerade väldig bra.
Kan rekommendera ett besök på denna restaurang, om man besöker Helsingborg eller man bor på hotellet The Vault.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack hakni
balboalars, Annat på Trattoria Venti, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2020

Hej,
Vad glada vi blir när både ni och er hund hade det bra hos oss! Vi hoppas att få se er snart igen på The Vault Hotel.
Bästa hälsningar
Restaurant Manager

Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Supergod mat! Vi delade på carpaccio, burratasallad och sparrissallad och lämnade tallrikarna tomma. Hovmästaren Elinor var så mysig, kunnig och glad. Trevliga lokaler och perfekt läge! :)

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Jennihbg
balboalars, Restaurant Manager på Trattoria Venti, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2020

Hej,
Tack för ert trevliga och positiva omdöme! Det gläder oss att ni uppskattade vår goda mat och service. Vi hoppas få se er snart igen på Trattoria Venti och The Vault Hotel!
Feel Good!
Restaurant Manager

Omdömet skrevs 25 september 2020 från mobil enhet

Mat ok och jättetrevlig servitris. Extremt otrevlig hovmästare som blev aggressiv vid kritik gällande bordsplacering!

Datum för besöket: september 2020
Tack Kerstin D
balboalars, Annat på Trattoria Venti, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2020

Hej,

Tack för att ni tagit er tid att lämna en kommentar efter ert besök hos oss!

Vi tycker att det är mycket tråkigt att ni ej var nöjda och försäkrar er om att vi kommer att diskutera händelsen med personalen som arbetade och ta åt oss av kritiken.

Gällande bordsplacering så hade vi alla bord vi kan använda reserverade denna kväll. Under kvällen händer olika saker, gäster/hotellgäster ändrar sina bokningar och då öppnas möjlighet för nya gäster att få bord. Detta hände även i fredags till följd av att bord blev lediga vid andra tidpunkter än de var vid kvällens start då ni kom till oss.

Vi hoppas med denna förklaring att vi skall få se er igen som gäster på Trattoria Venti. Ett tips kan vara at om ni hat möjlighet, boka bord innan ni kommer. Nämn gärna denna händelse i så fall.

Med vänlig hälsning
Restaurangchef

Resenärer som tittade på Trattoria Venti tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Trattoria Venti? Berätta vad du tyckte!