“Vi hade hört mycket dåligt”
Omdöme om Pitcher’s

Pitcher’s
Rankad som nr 290 av 336 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade hört mycket dåligt om stället men ville ändå bilda en egen uppfattning. Det blev bowling och mat. Vi har inget att klaga på och det känns som dom kommit igång och fått in rutiner.

Tack rebeccad840

Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Långsam service. 45 min för förrätt och sen 45 min till för huvudrätt. Fick en ursäkt och en gratis dessert som vägde upp det lite. Inget fel på service eller mat, bara att det gick långsamt. Goda drinkar och okey priser. Mysig alla hjärtans dag middag.

Tack deejayalive
Omdömet skrevs 8 februari 2020

Grym service extremt vällagad mat och super fräscha fina desserter, god variation, även mysig plats och bra utkik.

Tack Jonathan_angan
Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Började bra med ett trevligt bemötande från barpersonalen. Sen fick jag vänta och vänta tills barpersonalen frågade sin kollega som uppenbarligen var upptagen med att hänga med kompisar istället för att jobba om jag fått beställa. Blev serverad maten av en trevlig tjej. Maten var okej men inget mer, tog rödingen och fick byta ut potatisen mot sallad och den var väl tilltagen. Fisken behövde salt men sen var den okej, inget revolutionerande. Fick vänta en stund för att få betala. Ingen resturang jag kommer att besök igen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack marih720
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Var på AW på pitchers. 6 kr rabatt på en öl!
Beställde in medium bookmakers toast. Det en bränd,torr liten oxfilé-bit(?) på en stor skiva bröd. Lite sallad, tomat, pommes( ok) och god dressing.
Sämsta bookmakers jag någonsin ätit.
Personalen var trötta och inte på hugget och tog beställningar. Det är väl ändå på drickaförsäljning pengarna tjänas.
Spelade en trevlig omgång shuffle board.
Kommer gärna tillbaka för att spela shuffle board men absolut inte för maten!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Håkan A

Resenärer som tittade på Pitcher’s tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Pitcher’s? Berätta vad du tyckte!