“Värt ett besök!”
Omdöme om Kigo

Kigo
Rankad som nr 110 av 332 Restauranger i Helsingborg

Bra mat, goda smaker och elegant upplägg. Klart värt ett besök! Priset är kanske inte billigt men det ska det inte vara heller när det är kvalitet, och det är detta! Marginellt större portioner hade gett full pott! Trevlig personal dessutom!

Datum för besöket: april 2021
Tack callehob

Bra service men inte imponerade av maten. Små rätter som snabbt blev kalla. Högre prisklass vilket maten som serverades inte var värd.

Datum för besöket: maj 2021
Tack emma9765
Omdömet skrevs 7 mars 2021

Besökte Kigo för första gången igår och konstaterade snabbt att jag kommer komma igen! Supertrevlig service som trots mycket folk hade koll på oss och checkade in med jämna mellanrum. Goda drinkar och supergod mat var det också. Ser fram emot när man kan sitta på uteserveringen, även om lokalen är snygg och stilren och jättemysig att sitta i.

Datum för besöket: mars 2021
Tack kay0819
Omdömet skrevs 1 januari 2021

Väldigt god mat och trevlig atmosfär! Vi bad om rekommendationer från servitören och fick ihop en meny som var alldeles perfekt för vårt sällskap på tre personer. Bra service, skulle definitivt rekommendera ett besök!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 18 november 2020

Jag har besökt Kigo ett 10-tal gånger och provat olika rätter. Maten är god absolut! Det som dock stör upplevelsen är den unga servitören som på något sätt alltid förstör upplevelsen. Bortglömda tomma glas är standard, att få be om och inte bli frågad om mer dricka är standard. En gång var jag även med om att servitören ifråga sträckte sig över min mat och nästan la skjortärmen i maten när jag satt och åt. Hallå?! Snälla ta er i kragen och lär er om basic servicekunskap och kundbemötande. Det är vi som betalar er, inte tvärtom.

+ för den engelska medarbetaren som levererar bättre.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 155nelliem

Resenärer som tittade på Kigo tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Kigo? Berätta vad du tyckte!