“Okej för fushion”
Omdöme om Kigo

Kigo
Rankad som nr 96 av 336 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Helt okej mat men som kändes mer som experiment än som fushion. Vi testade avsmakningsmenyn och det fanns vissa element av Japan men inte tillräckligt för mig. Väldigt höga priser för maten dessvärre och medioker servering

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Linnea T

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Stilren inredning. God mat men kanske lite dyrt. Trevlig personal. Var där en lördagkväll och det var nog fullbokat.

Datum för besöket: januari 2020
Tack O6017GApeterh
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Oh My God!
Vilken god mat, snygg inredning och en alert ny kille som guidade oss igenom menyn.
En mycket positiv smakexplosion i munnen, god välkryddad mat med en bra eftersmak.
Kommer helt klart besöka denna restaurang igen med familj eller goda vänner.

Datum för besöket: januari 2020
Tack LasseJohansson
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Vi har varit där fem gånger, alltid på kvällen.
Maten är jättegod, det har varit små missar, som inte knäckt krabbskal.
Servicen är nästan obefintlig, nya osäkra servitriser varje gång.
Blev serverade rödvin som kom direkt från kylen och efter en stund kom hon med en vinkylare till rödvinet!
Någon borde ha väglett henne, det var hennes första dag på jobbet!

Datum för besöket: december 2019
5  Tack Lillemormansson
Omdömet skrevs 28 december 2019

God och väldigt vackert upplagd mat. Tyvärr hade de lagt på mängder av koriander vilka jag fick plocka bort. Borde stått på menyn så att man kan välja bort det.

Datum för besöket: december 2019
Tack l0visau

Resenärer som tittade på Kigo tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Kigo? Berätta vad du tyckte!