“Myckrt bra!”
Omdöme om Ved by Maria

Ved by Maria
Rankad som nr 36 av 334 Restauranger i Helsingborg

Mycket bra och snabb och trevlig service. Vi var där mellan 19-20.15. Mycket goda pizzor! Ingen störande musik. Trevlig miljö och atmosfär!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Rune L

Väldigt tråkigt bemötande, vi kände oss inte välkomna. Vi hade bokat bord men servitören fick ändå leta efter ett bord till oss. Vi hade tre servitörer men ingen av dem mötte oss med ett leende eller tillstymmelse till intresse.
Maten var helt okej, rykande heta pizzor med bra råvaror, om än lite smaklösa.
En helt annan sak vi reagerade på var att en av nödutgångarna var låst. Detta märkte vi pga att en servitör gick för att ställa upp dörren och därför såg vi hur han låste upp den först. Efter att dörren ställts upp placerade personalen en stor pall med en lykta på mitt i dörröppningen (nödutgången). Efter det såg vi oss omkring och kunde inte se några brandvarnare, indikatorn för batteri lyste rött i flera nödutgångsskyltar och senaste kontrollen av brandsläckare gjordes 2018.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Camilla S

Beställde skaldjurssoppa, fick in rå lax i soppan! Hemskt, fick dock en ny soppa efter en stund men då utan rom på samt slafsig lax. En annan person i sällskapet beställde ryggbiff som inte heller var någon höjdare. Blev kompenserade litegrann på notan. Nej tack, finns mycket bättre mat att äta i Helsingborg.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack traveljunkie_Sweden
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Vi åt ryggbiff och pesto/kyckling-pizza. Pizzan va helt ok men ryggbiffen smaklös. Man fick inte heller någon sallad samt va tvungen att betala för bordsvatten…

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack andreashQ5184NX
Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Supergod pizza och pasta!
Vi fick bord direkt och maten kom snabbt.
Mysig uteservering med värmelampor också.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 691idak

Resenärer som tittade på Ved by Maria tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ved by Maria? Berätta vad du tyckte!