“Kanongott! ”

tis 22/9
20:00
Rankad som nr 30 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Kanongott! Vi åt kycklingplankan mycket mat och väldigt gott. Kan absolut tänka mig att återkomma! Bra avstånd mellan borden.

Tack Resor100

Bästa vedugnsbakadepizzan i Helsingborg, väldigt god mat, Riktigt bra service, mysig inredning
Rekommenderas

Tack georgegC6373YB

Bästa restaurangen i Helsingborg, utmärkt service ! Bra läge i centrala Helsingborg, all mat är fantastisk, och pizzan ska vi inte ens prata om hur god den är

Tack 258izabellad
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

För information till folk som vill äta på restaurangen VED i Helsingborg.

De tar 269kr för en planka där de har pulvermos 100% och en klen köttbit. När jag frågar servitören (som är typ 17 år) om detta så nekar han. Nå detta stället är inget jag rekommenderar.

Nu vet jag vart jag INTE ska äta igen!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Natasa59
RoxanaRK, Informationsansvarig på Ved by Maria, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej,

Som vi tidigare sagt så är potatismoset hemmagjort och inget "pulvermos" och det verkade inte vara något fel på köttet när ni besökte oss...då var bara potatismoset kvar på tallriken.
Vi förstår inte riktigt bilden på konversationen mellan dig och din kompis. Vi har varken entrecote eller spenat på vår meny?!
Fortsatt trevlig dag!

Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på tolv personer och hade en väldigt serviceminded kypare. Särskilt pizzorna och surf&turf fick genomgående bäst omdömen - mycket stabilt. Mysigt läge.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 496henriki

Resenärer som tittade på Ved by Maria tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ved by Maria? Berätta vad du tyckte!