“Mycket stabilt och mysigt läge”
Omdöme om Ved by Maria

Ved by Maria
Boka bord
tis 22/9
20:00
Rankad som nr 30 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på tolv personer och hade en väldigt serviceminded kypare. Särskilt pizzorna och surf&turf fick genomgående bäst omdömen - mycket stabilt. Mysigt läge.

Tack 496henriki

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Bästa restaurang i Helsingborg, utmärkt servering, bra läge i centrala Helsingborg och all mat som man äter är fantastisk

Tack valentinmY475JZ
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi togs emot med ett leende. Beställde dryck som kom snabbt. Maten som beställdes var oxfileplanka och en bakad potatis med kyckling. Oxfilen var perfekt tillagad, god bea och underbar mos. Potatisen var vällagad och smakrik. Personalen gjorde sitt jobb på ett beundransvärt sätt. Vi kommer tillbaka. Rekommenderas varmt.

Tack Bohul
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Maten var okej men hela upplevelsen förstördes av att personalen lät en äcklig gubbe (tydligen stammis) bete sig hur som helst. När vi gick lät han också sin hund kissa precis vid ingången som också tydligen var ok. Hittar inga ord!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 74pal
RoxanaRK, Ägare på Ved by Maria, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2020

Hej,
Vi beklagar att er upplevelse hos oss förstördes av den äldre mannen. Han var en stammis hos oss men inte nu längre. Vi tycker inte heller att hans beteende är ok så därför är han inte välkommen hos oss längre. Med detta sagt så hoppas vi att ni ska besöka oss igen. Trevlig kväll!

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Mysig miljö, trevlig personal och bra bemötande. Superbra mat och dryck. Markerade bord för att undvika trängsel uppskatas.

Datum för besöket: juli 2020
Tack vioricap360

Resenärer som tittade på Ved by Maria tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ved by Maria? Berätta vad du tyckte!