“Rekommendera denna restaurang.”

tis 4/8
20:00
Rankad som nr 30 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Rekommendera denna restaurang. Mkt bra mat till ett okej pris. Bra personal. Rent och fräscht. Det togs hänsyn till avstånd vilket annars är lite ovanligt just på restauranger.

Tack MariaBerglund

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bra service, vällagad och god mat, mysig atmosfär, möjlighet att sitta både utom och inomhus. Trevlig personal

Datum för besöket: juni 2020
Tack E6592SVsusannem

God mat och trevlig personal, dock faller betyget ner från full pott när personalen tjafsar öppet bland gästerna - inte speciellt proffsigt.

Tack eatingoodfood7

Då i princip 99% av alla matställen var stängda (en söndag) valde vi detta stället, Fy vilken katastrof! Sjävklart kan man ha lite överseende med att det kan röra till sig i bland men detta var ett skämt. Servitören tog vår beställning som han sedan blandade ihop med ett annat bord, sen kom han till baka igen och frågade ”hej har ni beställt än”? Och efter det 2 gånger till? Sedan tog det 50 minuter innan allt kom in, drinken var det knappast en bartender som hade blandat, smakade bara stark och sliskig hallonpuré, ej färska hallon, pizzorna såg okej ut men var sjukt smaklösa. Att tex bara slänga på pinjenötter utan ens ha torrostat dom innan är väldigt amatörmässigt. Gå inte hit!!

Tack Helenlindgren

Supergod pizza!
Pizzan var den godaste jag ätit någonsin- Marinara heter den. Alla var mycket nöjda med sin mat. Restaurangen var full men väntetiden var okej iallafall.

Tack 782emmau

Resenärer som tittade på Ved by Maria tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ved by Maria? Berätta vad du tyckte!