“!”

tors 9/7
20:00
Rankad som nr 29 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 29 maj 2020

Sjukt god mat, trevlig personal! Bra service av Filip! Bra tips till dricka framför allt!
Första gången jag käkade här men kommer säkerligen käka igen.

Tack Philipastrom2

Omdömet skrevs 24 maj 2020 från mobil enhet

Jätte mysig restaurang med karaktär. Väldigt proffsig personal som var uppmärksam hela tiden. Supergod mat, kommer tillbaka

Tack Carina K
Omdömet skrevs 6 maj 2020

Har ätit på ved 2 gånger och maten är god! Priset kan vara lite högt för en del av maten bland annat pizzorna! Mysigt ställe som passar bra om man är ett par

Tack Hamburgartjejen19
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Nja. De har tveksamma mått i baren. Pizzabottnen var mjuk och högrevsburgaren var nog det torraste vi ätit. Rekommenderar ej.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Myssebysse
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och fantastiskt trevlig personal. Kan inte annat än rekommendera denna restaurang Planka med oxfilé yum yum

Datum för besöket: mars 2020
Tack Global31077216355

Resenärer som tittade på Ved by Maria tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ved by Maria? Berätta vad du tyckte!