“Underbart”

tors 9/7
20:00
Rankad som nr 29 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 24 maj 2020 från mobil enhet

Jätte mysig restaurang med karaktär. Väldigt proffsig personal som var uppmärksam hela tiden. Supergod mat, kommer tillbaka

Datum för besöket: maj 2020
Tack Carina K

Omdömet skrevs 6 maj 2020

Har ätit på ved 2 gånger och maten är god! Priset kan vara lite högt för en del av maten bland annat pizzorna! Mysigt ställe som passar bra om man är ett par

Datum för besöket: maj 2020
Tack Hamburgartjejen19
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Nja. De har tveksamma mått i baren. Pizzabottnen var mjuk och högrevsburgaren var nog det torraste vi ätit. Rekommenderar ej.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Myssebysse
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och fantastiskt trevlig personal. Kan inte annat än rekommendera denna restaurang Planka med oxfilé yum yum

Datum för besöket: mars 2020
Tack Global31077216355
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Rånet! Hur kan man ta 269kr för en pizza som utmärker sig med Créme Fraiche. Bestäm själv om du tycker det är värt priset. Jag kommer tyvärr inte åter

Datum för besöket: februari 2020
Tack Yobee1

Resenärer som tittade på Ved by Maria tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ved by Maria? Berätta vad du tyckte!