“Bästa hittills i Sverige!”

Linnea & Basilika Helsingborg City
Rankad som nr 64 av 354 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!

Bästa thaimaten o sushin ever i Sverige!!! O superpersonal tack, vi återkommer lätt fler gånger! Anette, som du/ni har lyckats

Datum för besöket: juli 2022
Tack sissiw2014

Omdömet skrevs 7 juni 2022

Var på möhippa med mina vänner & kusiner. Emmy är en av dem bästa personalen där, samma med Emelie hon är så söt. Har aldrig varit på en restaurang i Helsingborg med så bra service.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Maria2_m2
Omdömet skrevs 12 mars 2022

Mycket trevligt ställe välorganiserat å frächt, Personalen professionellt,
1 sta gången, maten var jättegod, med sallads bar dryck, kaffe/the och hemagord äppelkaka med vaniljsås,, snabb service.

Datum för besöket: mars 2022
Tack 602andersa
Omdömet skrevs 1 februari 2022 från mobil enhet

Dåligt bemötande redan i dörren, ingen information om vad man kunde beställa och inte från menyn.
Otrevlig personal.
Maten och andra sidan var super god och kom i tid.

Datum för besöket: februari 2022
Tack Liv L
Omdömet skrevs 29 oktober 2021 från mobil enhet

Servicen var helt fantastisk. Mycket trevlig och bra personal. Maten var mycket smakrik och god.
Stora portioner. Hit går vi gärna igen.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack chrlotjaz

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Helsingborg City tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Helsingborg City? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.