“Mat god, bemötande konstigt”

Linnea & Basilika Helsingborg City
Boka bord
fre 18/6
20:00
Rankad som nr 67 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!

Maten är fantastisk god men tycker att dagens bemötande var lite konstigt. Hade beställt 5 små rätter och tyvärr så orkade jag inte äta upp 4 st vårrullar o 2 st friterade köttbitar. Ber vänligt om doggybag för dessa grejer eftersom jag tycker det är onödigt att slänga mat. Men får till svar att ni erbjuder inte det för luncherbjudande enbart ala cart. Tycker detta är väldigt konstigt dels för att jag betalat för maten o på så sett äger den men sen så borde ni som restaurang va emot matsvinn o va för att kunderna vill ta med mat som de ej orkar äta upp. Detta gör att min upplevelse hos er dras ner rejält även om er mat är fantastiskt god.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Eljungkvist

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Maten var impregnerat i olja utan smak eller kryddsättning. Fått vegetarisk i fiskfond men vi skulle berätta det Vad??? Nej åk inte dit om.ni måste

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack 170minad
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Vårt besök blev en stor besvikelse. Vårrullarna var upptinade från ICA men framförallt huvudrätten, den så kallad Wok var en oljeinpregnerade skapelse. Helt oätbart utan känslan för någon kryddning eller smak. Vi åt mest ris och när vi påpekade att maten var urusel fick vi enbart några kronor i kompensation. Första och sista besök!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 57elizetel
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Maten var mycket god och fina råvaror. Bra och snabb service. Jag åt lunch där, de har bra erbjudanden under lunchen, bra priser. Jag är super nöjd!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Natasa59
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Vällagad asiatisk mat. Inga krusiduller men allt gjort by THE Book. Bra och närvarande servicepersonal. Låga priser

Datum för besöket: januari 2020
Tack 654dann

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Helsingborg City tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Helsingborg City? Berätta vad du tyckte!