“Fantastisk restaurang, otroligt”

Boka bord
tis 22/9
20:00
Rankad som nr 59 av 338 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk restaurang, otroligt god mat, snabb service och trevligt kundbemötande. Hit kommer vi fler gånger

Tack Filipuddberg

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Här blir man sällan besviken. Kunnig personal och inga problem att ersätta någon ingrediens i rätten. Dock förvånande att de stängde redan kl. 22 en fredag! Helsingborg är ju början av kontinenten och vi hade siktat in oss på efterrätt men fick lämna alltför tidigt.

Tack P R
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Stilfull restaurang med förstklassig service. Maten är omsorgsfullt lagad och perfekt kryddad, jag kan varmt rekommendera ett besök.

Tack jannek614
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint och proffsigt bemötande. Maten var otroligt vällagad med utsökta råvaror. Återkommer gärna vid besök i Helsingborg.

Tack 48agnetaa
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade beställt bord per telefon men likväl vi kom dit fanns inget bord ledigt. Det ordnades fram bord stolar och vi fick sitta vid köksdörr som öppnades med matos flera gånger . Vi sa vi fick lite bråttom pga förseningen med bordet likväl tog det en halvtimme att servera. Maten var dock god

Datum för besöket: februari 2020
Tack kristinawilhelminab

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Helsingborg City tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Helsingborg City? Berätta vad du tyckte!