“Lyxig Thai”

Boka bord
tis 22/9
20:00
Rankad som nr 59 av 338 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Stilfull restaurang med förstklassig service. Maten är omsorgsfullt lagad och perfekt kryddad, jag kan varmt rekommendera ett besök.

Datum för besöket: juli 2020
Tack jannek614

Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint och proffsigt bemötande. Maten var otroligt vällagad med utsökta råvaror. Återkommer gärna vid besök i Helsingborg.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 48agnetaa
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade beställt bord per telefon men likväl vi kom dit fanns inget bord ledigt. Det ordnades fram bord stolar och vi fick sitta vid köksdörr som öppnades med matos flera gånger . Vi sa vi fick lite bråttom pga förseningen med bordet likväl tog det en halvtimme att servera. Maten var dock god

Datum för besöket: februari 2020
Tack kristinawilhelminab
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Lätt o boka bord online, mysig lokal även om det var lite trångt. Väldigt trevligt bemötande och kanon service. Maten var helt fantastisk, åt både förrätt och huvudrätt o det var riktigt bra. Mycket mat så vi orkade ingen efterrätt fick räcka med kaffe. Kan varmt rekommendera detta stället. Catharina o Per

Datum för besöket: januari 2020
Tack Knudan
Omdömet skrevs 9 december 2019

Kul att Linnea & Basilika även kommit till Helsingborgs Centrum utmed Drottninggatan. Restaurangerna i kedjan är pålitliga, allt är vällagat, kryddstarkt som det beskrivs i menyn och rätter med stor variation från det asiatiska köket. Vänlig och duktig betjäning.

Datum för besöket: december 2019
Tack Stefan H

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Helsingborg City tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Helsingborg City? Berätta vad du tyckte!