Tripadvisor

Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 60 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Lätt o boka bord online, mysig lokal även om det var lite trångt. Väldigt trevligt bemötande och kanon service. Maten var helt fantastisk, åt både förrätt och huvudrätt o det var riktigt bra. Mycket mat så vi orkade ingen efterrätt fick räcka med kaffe. Kan varmt rekommendera detta stället. Catharina o Per

Datum för besöket: januari 2020
Tack Knudan

Omdömet skrevs 9 december 2019

Kul att Linnea & Basilika även kommit till Helsingborgs Centrum utmed Drottninggatan. Restaurangerna i kedjan är pålitliga, allt är vällagat, kryddstarkt som det beskrivs i menyn och rätter med stor variation från det asiatiska köket. Vänlig och duktig betjäning.

Datum för besöket: december 2019
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Trevlig miljö, vänlig personal och supergod mat, kan varmt rekommenderas kommer äta här igen vid mitt nästa besök.

Datum för besöket: december 2019
Tack Helfro112
Omdömet skrevs 26 november 2019

Trevligt ställe med god och omväxlande Asiatisk mat. Bra service. Nytt är att man fick en drink innan man beställde.
När vi var där var det nästan fullt vilket tyder på en bra och trevlig restaurang.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack O6017GApeterh
Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

En mycket prisvärd och trevlig lunchbuffe. Mycket goda smaker i en trevlig miljö. Personalen trevlig och lugn miljö. Ingick även kaffe med en liten kaka.

Datum för besöket: november 2019
Tack 170johanm

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Helsingborg City tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Helsingborg City? Berätta vad du tyckte!