Tripadvisor

Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 60 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Beskrivning: Sydostasiatisk kök. Mat värd en omväg!
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Trevlig miljö, vänlig personal och supergod mat, kan varmt rekommenderas kommer äta här igen vid mitt nästa besök.

Datum för besöket: december 2019
Tack Helfro112

Omdömet skrevs 26 november 2019

Trevligt ställe med god och omväxlande Asiatisk mat. Bra service. Nytt är att man fick en drink innan man beställde.
När vi var där var det nästan fullt vilket tyder på en bra och trevlig restaurang.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack O6017GApeterh
Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

En mycket prisvärd och trevlig lunchbuffe. Mycket goda smaker i en trevlig miljö. Personalen trevlig och lugn miljö. Ingick även kaffe med en liten kaka.

Datum för besöket: november 2019
Tack 170johanm
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Smaklöst och med illamående efteråt. Hela buffén smakade konstigt o friterade räkorna hade massor av fritysmet omkring sig.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack thomas t
Omdömet skrevs 18 oktober 2019

Det anrika kaféet som blivit en asiatisk restaurang blev en riktig höjdare. Trevligt restaurerade lokaler. Fräsch mat i ett mycket bra prisläge. Här tillagas maten efter beställningen. Fin service och bemötande och bra priser på dryck. Hit går vi fler gånger!
Välkomna till Helsingborg!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Collarco
Martin P, Ägare på Linnea & Basilika Helsingborg City, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2019

Hej.
Stort tack för det fina omdömet och den fina varma mottagandet vi fått från er Helsingborgare.
Varmt välkommen åter!

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Helsingborg City tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Helsingborg City? Berätta vad du tyckte!