“Bästa stället för middag i Helsingborg”
Omdöme om Chay Vegan

Chay Vegan
Rankad som nr 20 av 354 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Detta är helt klart bästa restaurangen i Helsingborg. Utöver det även helt vegetarisk och veganskt! Otroligt goda smaker och rätter.

Datum för besöket: april 2022
Tack Kdeppert

Omdömet skrevs 2 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god och prisvärd mat. Mycket trevlig personal. Högt rekommenderad restaurang för ett middagsbesök.

Datum för besöket: juli 2022
Tack LeifGWPlaton
Omdömet skrevs 16 april 2022 från mobil enhet

Chay på Sundstorget var en ny och angenäm bekantskap.
Tre alternativ för Dagens lunch, 105 kr inklusive vatten, te och kaffe. Vi valde:
Kho To – Friterad tofu i lerkruka med traditionell kryddblandning, hemlagad sås av soja och ingefära, seitan, blandad grönsaker och ris. Många fina smaker som flöt samman till en mycket god måltid. Dessutom fräscht, bra tugg och snyggt serverat.
Vi kommer gärna tillbaks till deras mysigt inredda restaurang.

Datum för besöket: april 2022
Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Maten är underbart god. Jag har köpt hem mat flertalet gånger och är alltid nöjd, oavsett vilken rätt jag väljer. Det är nytänk, smakrikt och fräscht med mycket grönsaker och örter. Det finns ingen annan restaurang jag besökt som erbjudit något liknande. Favoriten helt klart!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Malinpm87
Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat, bra priser, mysiga lokaler. 4e gången jag är här, lika bra varje gång. Ligger också väldigt nära busshållplatser samt Knutpunkten.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 239patrikb

Resenärer som tittade på Chay Vegan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chay Vegan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.