“Fantastisk mat, vegan eller inte”
Omdöme om Chay Vegan

Chay Vegan
Rankad som nr 21 av 335 Restauranger i Helsingborg

Fantastisk mat, bra priser, mysiga lokaler. 4e gången jag är här, lika bra varje gång. Ligger också väldigt nära busshållplatser samt Knutpunkten.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 239patrikb

Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Den trevligaste kyparen vi mött beställde bara öl och drinkar men kommer absolut att testa maten också. Snabb o bra service

Datum för besöket: juni 2021
Tack Y8907ZKjohnnyg
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Hela menyn ör vegetarisk! Helt fantastiskt och underbart Mycket god mat, smakrikt, häftiga smaker och maten var fint presenterat. Jag hade önskat att man skulle kunna välja styrka. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2021
Tack annsophienowak
Omdömet skrevs 17 maj 2021

En lunch på stan kan bli lite hur som MEN inte på Chay Vegan där är det alltid fraächt och mycket välsmakande.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Annika R
Omdömet skrevs 27 januari 2021

Trevligt mysigt ställe med bra personal och fantastiskt god mat! Ett ställe jag som all-ätare verkligen vill rekommendera er att besöka :)

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Peter S

Resenärer som tittade på Chay Vegan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chay Vegan? Berätta vad du tyckte!