“Så god vegetarisk mat! 😍”
Omdöme om Chay Vegan

Chay Vegan
Rankad som nr 24 av 334 Restauranger i Helsingborg

Hela menyn ör vegetarisk! Helt fantastiskt och underbart Mycket god mat, smakrikt, häftiga smaker och maten var fint presenterat. Jag hade önskat att man skulle kunna välja styrka. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2021
Tack annsophienowak

Omdömet skrevs 17 maj 2021

En lunch på stan kan bli lite hur som MEN inte på Chay Vegan där är det alltid fraächt och mycket välsmakande.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Annika R
Omdömet skrevs 27 januari 2021

Trevligt mysigt ställe med bra personal och fantastiskt god mat! Ett ställe jag som all-ätare verkligen vill rekommendera er att besöka :)

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Peter S
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Riktigt bra service och fantastiska smaker som fick hela sällskapet att häpna. Tack för en grym smakupplevelse!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Mia19977
Omdömet skrevs 6 september 2020

Beställde ris-planka för två och fick en mycket prisvärd, mättande och smakrik varierande 4-rättersmiddag. Tänker på maten fortfarande!

Datum för besöket: september 2020
Tack Karin L

Resenärer som tittade på Chay Vegan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chay Vegan? Berätta vad du tyckte!