“Så gott och trevligt!”
Omdöme om Chay Vegan

Chay Vegan
Rankad som nr 21 av 336 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 27 januari 2021

Trevligt mysigt ställe med bra personal och fantastiskt god mat! Ett ställe jag som all-ätare verkligen vill rekommendera er att besöka :)

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Peter S

Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Riktigt bra service och fantastiska smaker som fick hela sällskapet att häpna. Tack för en grym smakupplevelse!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Mia19977
Omdömet skrevs 6 september 2020

Beställde ris-planka för två och fick en mycket prisvärd, mättande och smakrik varierande 4-rättersmiddag. Tänker på maten fortfarande!

Datum för besöket: september 2020
Tack Karin L
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

BÄSTA STÄLLET I STAN ! Goaste o fräschaste maten och grymt trevlig personal , speciellt Luuk( stavning ) och killen med tatuering ! Maten smakar kärlek

Datum för besöket: september 2020
Tack amelabloom
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Den här restaurangen är ett måste om ni vill äta riktigt bra asiatiskt i stan. Vartenda rätt är vällagad och bra kvalité på råvaror, service och dryck.

Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 312fredrikm

Resenärer som tittade på Chay Vegan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chay Vegan? Berätta vad du tyckte!