“Födelsedagsmiddag”
Omdöme om Chay Vegan

Chay Vegan
Rankad som nr 31 av 331 Restauranger i Helsingborg

Riktigt bra service och fantastiska smaker som fick hela sällskapet att häpna. Tack för en grym smakupplevelse!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Mia19977

Omdömet skrevs 6 september 2020

Beställde ris-planka för två och fick en mycket prisvärd, mättande och smakrik varierande 4-rättersmiddag. Tänker på maten fortfarande!

Datum för besöket: september 2020
Tack VegoLarsson
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

BÄSTA STÄLLET I STAN ! Goaste o fräschaste maten och grymt trevlig personal , speciellt Luuk( stavning ) och killen med tatuering ! Maten smakar kärlek

Datum för besöket: september 2020
Tack amelabloom
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Den här restaurangen är ett måste om ni vill äta riktigt bra asiatiskt i stan. Vartenda rätt är vällagad och bra kvalité på råvaror, service och dryck.

Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 312fredrikm
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Jättedålig service. När vi kom, så var servitören först snabbt framme men vi hade inte bestämt oss. Sen fick vi kalla flera ggr innan det kom ngn ochvi fick beställa. Fick vänta länge på maten.

Vi ville gärna ha dessert eller mer att dricka, men eftersom servitören uteblev, fick vi gå och betala.
Många bord stod fylla med disk.
Maten var helt ok men helhetsintrycket gör att vi var besvikna.

Datum för besöket: juli 2020
Tack KarinI_56

Resenärer som tittade på Chay Vegan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chay Vegan? Berätta vad du tyckte!