“Fantastisk god mat ”
Omdöme om Chay Vegan

Chay Vegan
Rankad som nr 31 av 336 Restauranger i Helsingborg

Goda smakkombinationer och väldigt smakrik mat! Rekommenderar alla som besöker helsingborg att prova denna restaurang! 10/10

Datum för besöket: juli 2020
Tack 44paulineb

Omdömet skrevs 1 juli 2020

Supergoda rätter, smakrika. Kommer gå hit fler gånger. Prova sötpotatis och de friterade dumplings, de var grymt god!

Tack sophierF9932EO
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Vi har ätit lunch här fem gånger

Fördelar:
Smakrik vegetarisk mat, oväntat gott, intressanta smakkombinationer. Nästan den godaste vegetariska maten vi ätit.
Fin anrik lokal med asiatisk känsla
Bra service, lunchen kommer snabbt.
Uteservering mitt i centrala Helsingborg.
Nackdelar:
Inga

Tack DasReiseleiter
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Var på besök med partner och en 12-årig son. Ingen av oss är vegetarianer fullt ut men jag hade varit på god lunch innan och ville prova kvällsmenyn. Vi tog den förbestämda menyn på 4 rätter och kompletterade med dumplings och sommarrullar så att det skulle räcka till 3 pers. Otroligt goda smaker. Fräscht. Väl avvägt. Man kände att rätterna var tillagade med omsorg. Rätterna hade olika hetta men inte för mycket på något sätt. Till det drack vi ett riesling och mangoshake. Vi var mycket nöjda med besöket och fick ny inspiration att laga och experimentera hemma. Servicen var bra, varken för lite eller för mycket. Detta är en restaurang för alla oavsett om man är vegetarian eller ej. Fler och fler uppskattar att restaurangerna satsar på ekoprodukter och närodlat, det känns hållbart. Det finns en fin uteservering när vädret tillåter. Det var avstånd mellan borden så man kände sig trygg i coronatider. Toppenställe, helt klart! Vi kommer tillbaka snart igen. Man fick mycket för pengarna.

Tack Sophia H
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Jätte god mat, alltså allt vad vi har beställt var underbart gott. Vi är inte veganer men vi var bara nyfikna på vegansk mat. Jag vill beundra vietnamesisk kaffe! Vilken smak ! Rekommenderar att testa , från idag det är mitt favorit kaffe .

Datum för besöket: februari 2020
Tack D5453UEewaw

Resenärer som tittade på Chay Vegan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chay Vegan? Berätta vad du tyckte!