“Stans bästa sangaria”
Omdöme om Marias Tapasbar

Marias Tapasbar
Rankad som nr 22 av 331 Restauranger i Helsingborg

God Tapas i en mysig atmosfär och en underbar personal och absolut den bästa sangrian du kan dricka och vid frågan hur dom blandar den "det är hemligt"

Datum för besöket: oktober 2020
Tack bolero57

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Tyvärr blev jag inget fan av någon av rätterna egentligen. Tyckte inte det kändes särskilt vällagat, till och med Pinchos har godare tapas. Åt Chrevre chaud, ätit det många gånger innan men denna var tyvärr dränkt i honung vilket blev för mycket. Det finns utvecklingspotential så att säga.

Sangrian däremot var god och servicen var helt okej, fina lokaler.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Rebecka H
Omdömet skrevs 19 juli 2020

När vi kom blev vi informerade om att det var väldigt stressigt för peronalen pga mycket gäster. Så det var vi medvetna om men det kändes ändå konstigt att vi först fick en kanna med sangria men inga glas, efter tio minuter fick vi gå in och be om glas. Sen kom tre av våra tio tapas först, utan tallrikar eller bestick. De stod och kallnade en kvart innan tallrikar och resten av maten kom. Så det finns saker att ifrågasätta gällande service, men vi var ju medvetna om att det var stressigt. Maten var tyvärr ingen större hit. Hälften av rätterna var goda, hälften var inte goda. Överlag, ganska dåligt tapasställe men helt okej under omständigheterna kanske.

Datum för besöket: juli 2020
Tack mongolena
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

En lungn och trevlig torsdagskväll med fåtal gäster. Personlig betjäning förhöjde stämningen. 8 tapas på 4 personer var lagom efter att ha "turat" till lunch. Alla mycket goda.

Tura = att åka färjan till Helsingör 4 gånger och äta under resan.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Jan Olof N
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Vi har varit här flera gånger och har alltid varit nöjda.
God mat och mycket bra service. Vi kommer gärna tillbaka.
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Morgan E

Resenärer som tittade på Marias Tapasbar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Marias Tapasbar? Berätta vad du tyckte!