“Helt okej.”
Omdöme om Marias Tapasbar

Marias Tapasbar
Rankad som nr 22 av 342 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 19 juli 2020

När vi kom blev vi informerade om att det var väldigt stressigt för peronalen pga mycket gäster. Så det var vi medvetna om men det kändes ändå konstigt att vi först fick en kanna med sangria men inga glas, efter tio minuter fick vi gå in och be om glas. Sen kom tre av våra tio tapas först, utan tallrikar eller bestick. De stod och kallnade en kvart innan tallrikar och resten av maten kom. Så det finns saker att ifrågasätta gällande service, men vi var ju medvetna om att det var stressigt. Maten var tyvärr ingen större hit. Hälften av rätterna var goda, hälften var inte goda. Överlag, ganska dåligt tapasställe men helt okej under omständigheterna kanske.

Datum för besöket: juli 2020
Tack mongolena

Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

En lungn och trevlig torsdagskväll med fåtal gäster. Personlig betjäning förhöjde stämningen. 8 tapas på 4 personer var lagom efter att ha "turat" till lunch. Alla mycket goda.

Tura = att åka färjan till Helsingör 4 gånger och äta under resan.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Jan Olof N
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Vi har varit här flera gånger och har alltid varit nöjda.
God mat och mycket bra service. Vi kommer gärna tillbaka.
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Morgan E
Omdömet skrevs 6 december 2018 från mobil enhet

Har aldrig blivit så missnöjd på en restaurang någon gång. Vi hade bokat bord 19.30. Klockan 20.00 hade vi ätit färdigt, det säger en hel del. Vi beställde 7 rätter, inte en enda var bra. Dadlarna smakade som om dom legat i sky. Köttet var kallt m.m. Det kändes som att dom hade förberett maten och sen värmt det i micron. Har besökt en hel del tapasrestauranger och alltid varit nöjd.

Datum för besöket: december 2018
Tack Trip819934
Omdömet skrevs 14 november 2018 från mobil enhet

Var här för tre år sedan och ville besöka igen
Blev lika nöjda denna gången.
Perfekt med tapas om man är like olika hungriga i sällskapet.
Jag tycker att portionerna var lagom stora och väldigt vällagade. Snabb o trevlig service gjorde kvällen minnesvärd.
Kan rekommenderas!

Datum för besöket: november 2018
Tack janericm2015

Resenärer som tittade på Marias Tapasbar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Marias Tapasbar? Berätta vad du tyckte!