Tripadvisor

Omdöme om Marias Tapasbar

Marias Tapasbar
Rankad som nr 21 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Vi har varit här flera gånger och har alltid varit nöjda.
God mat och mycket bra service. Vi kommer gärna tillbaka.
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Morgan E

Omdömet skrevs 6 december 2018 från mobil enhet

Har aldrig blivit så missnöjd på en restaurang någon gång. Vi hade bokat bord 19.30. Klockan 20.00 hade vi ätit färdigt, det säger en hel del. Vi beställde 7 rätter, inte en enda var bra. Dadlarna smakade som om dom legat i sky. Köttet var kallt m.m. Det kändes som att dom hade förberett maten och sen värmt det i micron. Har besökt en hel del tapasrestauranger och alltid varit nöjd.

Datum för besöket: december 2018
Tack Trip819934
Omdömet skrevs 14 november 2018 från mobil enhet

Var här för tre år sedan och ville besöka igen
Blev lika nöjda denna gången.
Perfekt med tapas om man är like olika hungriga i sällskapet.
Jag tycker att portionerna var lagom stora och väldigt vällagade. Snabb o trevlig service gjorde kvällen minnesvärd.
Kan rekommenderas!

Datum för besöket: november 2018
Tack janericm2015
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Så gott detta var!! Jättehärlig och mysig miljö, underbart god mat och trevlig personal. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack marialilja1976
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Vilken besvikelse detta var. Kocken kan inte ha någon kärlek till maten. Dyrt och trist. Ryggbiffen för 90 kronor var ett skämt! Grå trist och ingen finess. Rekommenderar inte till det priset.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack annikaw2013

Resenärer som tittade på Marias Tapasbar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Marias Tapasbar? Berätta vad du tyckte!